skylinepower Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Noen som har noen gode grunner evt hjelp til noe å for å komme seg bort fra et selvskap? Orker ikke å sitte med eldre folk å høre på alle deres synspunkt, samt bli rakket ned på mine synspunkt. Endret 23. oktober 2010 av skylinepower Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kan hende du kan lære noe av alle andres synspunkt? (selskap, selvskap har jeg ikke hørt om) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 godt mulig, men hadde planer for kvelden da.. Så må komme meg bort, har hørt synspunktene deres før, å orker ikke å sitte en plass å høre at slik jeg mener er galt uansett! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva slags type selskap er det snakk om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen som har noen gode grunner evt hjelp til noe å for å komme seg bort fra et selvskap? Orker ikke å sitte med eldre folk å høre på alle deres synspunkt, samt bli rakket ned på mine synspunkt. Off topic: Da har du kommet til feil plass Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bare: halla, jeg må på dass...og hopper du ut vinduet. Eller si at du har en avtale med noen andre Lenke til kommentar
kans Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Beklag deg og si , sorry må stikke. Gå kle på deg og gå ut , etter det drar du dit du skal. Done! Lenke til kommentar
mistert Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ville nok tatt på meg skjerfet og vært syk, si at du må gå, for du er ikke helt i form. Eller si du er syk, før du kommer. Hvor dum er du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå