tore16 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 PC spec: OS: Windows 7 home. Ram: 6 GB Skjermkort: ATI Radeon 5870 Prosessor: Intel® core I7 CPU 920 @ 2.67GHz Harddisk: 465 GB PSU: 500W Klassifisering (høyeste karakter er 7.9, laveste er 1.0) Prosessor: 7,4 ram: 7,5 Grafikk: 7,8 Spillgrafikk 7,8 primærharddisk: 5,9 Spør om det er noe spess jeg sku tatt med. Pcen holder seg stabilt på 50 grader. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gå inn på http://prisjakt.no og finn ut hva du ville måtte betale for dette nytt i dag. Litt avhengig av hva den er, på bil bruktprisen ligge på 40% - 70% av nypris i dag. Post nyprisen på dette i tråden, så har vi et utgangspunkt. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Vil gjerne ha litt mer detaljerte specs. Har mye å si - Hva slags PSU? Hva slags RAM? Kabinett? Hva slags harddisk? Hvilket merke er 5870? Er det et referanse produkt eller kanskje et custom design? Slike ting er viktig å vite når en skal prise PCen Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Vil gjerne ha litt mer detaljerte specs. Har mye å si - Hva slags PSU? Hva slags RAM? Kabinett? Hva slags harddisk? Hvilket merke er 5870? Er det et referanse produkt eller kanskje et custom design? Slike ting er viktig å vite når en skal prise PCen Sant, men vurder nå og bare ta ut delene som er bra og kjøpe resten jeg trenger for bygge en ny med større kabinett.. detta dell driten funker faen meg så dårlig at det.. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Muligens interessert, spørst prisen Lenke til kommentar
tore16 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Muligens interessert, spørst prisen har ikke tenkt mye på prisen skal jeg være helt erlig .. hva kunne du tenkt deg å gi f.eks, noe mer info du ville likt? Litt info om deg - sånn, hvor bor du ? avstand osv. Skriv gjerne i melding så slipper du å skrive det her Vi kan prate og avtale pris om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå