Gå til innhold

Løst: Kan ikke sende SMS til kona

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Kona har en Samsung SGH-E250, jeg har en HTC med WM. Jeg kan sende SMS til hvem jeg vil, men SMSer til henne kommer aldri inn på hennes telefon. Hun kan sende SMS til hvem hun vil, også til meg, og det funker som det skal. Svar på SMS til meg fra henne kommer heller aldri frem til henne. Når jeg logger inn på telenormobil.no og sender derfra (fra WEB), er meldingen merket som om den kommer fra mitt telefonnummer, og den kommer heller ikke frem. Dette er helt konsekvent, og ingen av oss får feilmeldinger.

Dette virket da hun fikk mobilen og en godt stund, men sluttet å funke for noen måneder siden. Ettersom hun ikke får meldinger fra hverken WEB eller min mobil, virker det som om hennes mobil avviser meldinger fra mitt nummer. Jeg har vært gjennom alle menyer på Samsung'en hennes, men finner ingen steder der det er mulig å sette/fjerne noe slikt. Jeg har reinstallert min htc med både WM 6.1 og WM 6.5, men det gir ingen forskjell. Vi har samme operatør, og har ikke endret noe i våre abonnementer. Hvor kan feilen ligge?

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det er kun meldinger fra meg som ikke blir mottatt, fra alle andre funker det fint. Jeg kan flytte SIM-kortet hennes over til en annen telefon for å se om det er SIM-kortet eller telefonen hennes som ikke liker meg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Løst: Sjekket telefonen hennes en gang til, og fant mitt nummer langt nede i en (ellers tom) blokkeringsliste for SMS. Slettet denne, og alt i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...