protoneedhelp Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har Vw passat 04 som har a.bmp felger. Jeg liker ikke dem spesielt godt, så jeg vil vite hvor jeg kan kjøpe andre VW felger. takk på forhånd! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skal du ha andre felger, eller kapsler, som du viser på bildet? Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Skal du ha andre felger, eller kapsler, som du viser på bildet? nei, jeg skal ikke ha sånne, men f.eks sånne ? Se min avatar, slik ser bilen min ut. Jeg kom på en ting til. Jeg har nå orginale baklykt, men ønsker å bytte til mørkere baklykt. Det blir fin det! Går det an å lakkere baklyktene mørke? eller må jeg kjøpe nye baklykter? Og siste ting går det an å få en sedan til å bli høyere? slik at når man sitter i den så får man litt bedre utsikt og føler seg litt høyere? Endret 23. oktober 2010 av protoneedhelp Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Du har: Boring: 5X112 Nav: Ø 57.1 Et: 38 ET er med 17" som et eksempel. Da kan du ha 205/50R17 eller 225/45R17 dekk. Nevner 17" her pga da har du fremdeles litt gummi mellom felg og vei Du kan sjekke dimensjoner osv her: Alushow.no Felger kan du få tak i selv på din lokale Esso stasjon. Har såpass mye linker til slikt at det er bedre du ser etter bilder av Passat på f.eks google til du finner noen du liker så får du nok hjelp til å finne de de liker.. Tror ikke du finner disse mørke billigere annet sted (men BS bildeler har prisgaranti så du får samme eller lavere pris der om de har samme type, men da må du maile de). Baklykter Heving vet jeg ikke helt, de aller fleste senker bilene Endret 24. oktober 2010 av nahojdat Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Felger får du kjøpt hos omtrent alle dekkforhandlere, så jeg ser ikke helt grunnen til at du skal kjøpe felger av noen som driver gatekjøkken med litt bensinutsalg på si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå