Gå til innhold

a7n8x eller nf7-s ?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Epox 8RDA3+ er en mellomting i forhold til stabilitet og oc egenskaper, har hørt at det er mange som har problemer med abit kortet, men jeg sier ikke at det er ustabilt. Asus kortet er i MINE øyne mer stabilt en abit kortet, men abit kortet har større ocpotensiale mens, epox er en mellomting :woot:

Lenke til kommentar

Hm, jeg kommer NEPPE til å overklokke, kjøper en vanlig liten silent breeze kjøler, kan vel ikke overklokke noe særlig med denne?

 

Viktigere for meg er stabilitet og funksjoner. Skulle gjerne hatt vanlig raid på kortet også, så jeg slapp kort til 400 kroner om jeg skulle ha bruk for en harddisk til... (har cdbrenner + 3 disker nå)

Lenke til kommentar
EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking :woot:  BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger.

 

hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien..

 

silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den..

 

--alexio

Lenke til kommentar
EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking :woot:  BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger.

 

hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien..

 

Kortet er nok ikke helt møkk, men det finnes åpenbart bedre alternativer!

Lenke til kommentar
EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking :woot:  BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger.

 

hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien..

 

silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den..

 

--alexio

Den infoen har jeg fra min egen maskin, tester (bl.a. på hw.no) og erfaringer fra brukere på dette forumet og andre forum. Så jeg vet hva jeg snakker om. Og hvis du sier at EPoX kortet er møkk til å overklokke lurer jeg virkelig på hvor du har den infoen ifra. Nå snakker jeg seff om 8RDA3+ og ikke 8RDA+.

Lenke til kommentar
EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking :woot:  BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger.

 

hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien..

 

silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den..

 

--alexio

 

Hmm,faktisk er det epox 8RDA3+ og Abit nf7-s ver2.0 som gåt for og være de beste hk til overklokking akkurat nå.

 

Det er ivertfall ikke a7n8x,det er et helt kurant kort,men ikke til oc!

Så sjekk kildene litt før du slenger med leppa :roll:

Lenke til kommentar
EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking :woot:  BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger.

 

hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien..

 

silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den..

 

--alexio

Den infoen har jeg fra min egen maskin, tester (bl.a. på hw.no) og erfaringer fra brukere på dette forumet og andre forum. Så jeg vet hva jeg snakker om. Og hvis du sier at EPoX kortet er møkk til å overklokke lurer jeg virkelig på hvor du har den infoen ifra. Nå snakker jeg seff om 8RDA3+ og ikke 8RDA+.

 

Er enig der, ifølge flere tester er epox 8rda3+ veldig bra å overklokke med. F.eks http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=201

Lenke til kommentar
hold på asus...det er bedre. mere stabilt

Men abit kortet har mye bedre bios og flere innstillinger... Eneste store fordelen jeg ser med asus kortet er at det har dobbel lan, men det kommer jeg ikke til å bruke noe særlig uansett.

 

Jeg får forresten begge kortene like billige..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...