Serqevx Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 skal ha ny pc nå, men klarer ikke å bestemme meg for hovedkort =/ har noen her erfaringer ? tenker på asus a7n8x eller abit nf7-s, men er åpen for andre kort også Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Epox 8RDA3+ er en mellomting i forhold til stabilitet og oc egenskaper, har hørt at det er mange som har problemer med abit kortet, men jeg sier ikke at det er ustabilt. Asus kortet er i MINE øyne mer stabilt en abit kortet, men abit kortet har større ocpotensiale mens, epox er en mellomting Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 selv har jeg gode erfaringer med Asus A7N8X Deluxe. god stabilitet og gode overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 abit-kortet.. moi har det, dødsfornøyd, har til og med pørvd å klokka litt, det er topp! min anbefaling peker mot det i hvertfall... --alexio Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger. Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg ville også gått for Abit kortet, men alt er smak og behag. Skal du overklokke litt er nok Abit kortet den råeste løsningen til AMD til dags dato. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Hm, jeg kommer NEPPE til å overklokke, kjøper en vanlig liten silent breeze kjøler, kan vel ikke overklokke noe særlig med denne? Viktigere for meg er stabilitet og funksjoner. Skulle gjerne hatt vanlig raid på kortet også, så jeg slapp kort til 400 kroner om jeg skulle ha bruk for en harddisk til... (har cdbrenner + 3 disker nå) Lenke til kommentar
alexio Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger. hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien.. silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den.. --alexio Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger. hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien.. Kortet er nok ikke helt møkk, men det finnes åpenbart bedre alternativer! Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger. hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien.. silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den.. --alexio Den infoen har jeg fra min egen maskin, tester (bl.a. på hw.no) og erfaringer fra brukere på dette forumet og andre forum. Så jeg vet hva jeg snakker om. Og hvis du sier at EPoX kortet er møkk til å overklokke lurer jeg virkelig på hvor du har den infoen ifra. Nå snakker jeg seff om 8RDA3+ og ikke 8RDA+. Lenke til kommentar
Kensington Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 a7n8x ruler...har 2 stk... aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Har selv abit kortet, og jeg er meget fornøyd! Men jeg hadde sikkert blitt fornøyd med asus kortet også... Et fett hvilket kort du velger, du blir nok like fornøyd om du velger det ene eller det andre. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Velg Asus hvis du ikke skal klokke så mye. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger. hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien.. silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den.. --alexio Hmm,faktisk er det epox 8RDA3+ og Abit nf7-s ver2.0 som gåt for og være de beste hk til overklokking akkurat nå. Det er ivertfall ikke a7n8x,det er et helt kurant kort,men ikke til oc! Så sjekk kildene litt før du slenger med leppa Lenke til kommentar
StureRasch Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 EPoX er vel det kortet som er regnet som det beste til overklokking BIOSen på det kortet er genial. Kjøper du EPoX 8RDA3+ gjør du et godt kjøp! Men du blir nok neppe misfornøyd uansett hvilket nFORCE2 kort du velger. hvor har du fått den infoen fra? Epox-kortet er møkk til å overklokke.. Alle kortene har så vidt jeg vet fine funksjoner, men på stabilitet og muligheter er det vel asus deluxe som tar 1. premien.. silent breeze er faktisk ganske god til å klokke med.. leser om folk som lett får xp2500 @ 3000+hastighet med den.. --alexio Den infoen har jeg fra min egen maskin, tester (bl.a. på hw.no) og erfaringer fra brukere på dette forumet og andre forum. Så jeg vet hva jeg snakker om. Og hvis du sier at EPoX kortet er møkk til å overklokke lurer jeg virkelig på hvor du har den infoen ifra. Nå snakker jeg seff om 8RDA3+ og ikke 8RDA+. Er enig der, ifølge flere tester er epox 8rda3+ veldig bra å overklokke med. F.eks http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=201 Lenke til kommentar
hkg Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Kan asus kortet låse agp/fsb slik som nf7-s kan, vist her: http://firingsquad.gamers.com/hardware/abi...ew/images/07.jp Jeg har bestillt asus kortet, men lurer på om jeg skal forandre ordren til et abit kort... Har tenkt til overklokke litt... Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hold på asus...det er bedre. mere stabilt Lenke til kommentar
hkg Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hold på asus...det er bedre. mere stabilt Men abit kortet har mye bedre bios og flere innstillinger... Eneste store fordelen jeg ser med asus kortet er at det har dobbel lan, men det kommer jeg ikke til å bruke noe særlig uansett. Jeg får forresten begge kortene like billige.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå