Merida Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Får denne feilmeldingen hver gang jeg starter opp pc`n..lurer på om noen kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å få fikset problemet. Får stadig opp feilmeldinger etter at jeg har startet adobe bridge også som forteller om problemet og at programmet bør lukkes og restartes og slike ting...håper noen forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Agurkmannen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 slett og installer på nytt er et alternativ. Lenke til kommentar
Merida Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja sikkert en mulighet det som jeg alt har tenkt på, men om det var mulig å fikse d uten å måtte reinstalere det som vil jeg gjerne det...takk for svar. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Prøv å gjør som feilmeldingen sier; gå til; Edit > Preference > Cache. I dialogboksen trykk knappen Purge Cache. Hvis det ikke løser problemet, gjør som følgende; Lag en ny Folder som du kaller f.eks. Bridge Media Cache. Gå så til Edit > Preference > Cache og finn den originale Cache Folderen som du navigerer til i et nytt vindu så du kan slette den senere. Sett den nye folderen du laget som Cache Folder. Bruk tipsene i dialogboksen for Optimalisering av Bridge. Hvis du har en SSD som OS disk eller har flere disker i systemet, legg den nye Cache Folderen på en annen disk enn OS. Sjekk også hvor Cache Folderen i Photoshop ligger, gjør gjerne det samme der. Lag gjerne en Photoshop Media Cache Folder med Under-foldere, en for Photoshop og en for Bridge. Slett den (de) gamle Cache folderen (ingen grunn til å ha den liggende der ubrukt å ta opp plass). Lenke til kommentar
Merida Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Takker arthon for svaret ditt, det funka som bare det. Gjorde det du skrev først der og har ikke hatt noen feilmeldinger siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå