InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Barclays Premier League runde 9 TV2 BPL HD1 - Kl 13:45 Tottenhams lagoppstilling: Gomes Hutton - Gallas - Kaboul - Assou-Ekotto Lennon - Palacios - Modric © - Bale van der Vaart Crouch Evertons lagoppstilling: T. Howard S. Coleman - P. Jagielka - S. Distin - P. Neville © D. Bilyaletdinov - J. Heitinga - S. Pienaar - L. Baines A. Yakubu - T. Cahill Mitt tips: 3-2 ---------- Egne meninger: Nå starta Harry med et greit lag i CL og vi ble overkjørt i første omgang. Han sparte Pav og mente at dette her skulle ikke skje igjen med det første. Hvorfor starter han da ikke med Pav i denne kampen? Crouch står med 0 mål i PL denne sesongen. Er også jevli urolig for forsvaret vårt som fortsatt ikke er friskt. Kaboul har vist seg å være god overalt på banen så det kan gå greit bak der, men Everton er gode fremover så det blir hardt for dem. Jeg er heller ikke enig i å bruke Modric. Han har ikke vist form i år, samme gjelder Palacios. Kranjcar burde virkelig få tillit fra start igjen snart. Han var en av Tottenhams beste i avslutningen av forrige sesong, og jeg er sikker på at han brenner etter å få vist seg frem igjen. Endret 23. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det angrepet hadde fortjent en bedre skjebne! EDIT: Og det stod det 0-1 ja. Endret 23. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 1-1! van der Vaart! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Var en ufortjent ledelse. Men hentet oss kjapt inn igjen! Edit; modric overbeviser i dag Endret 23. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tottenham skal ha for at de spiller en meget underholdende fotball. Bare Arsenal som er i samme klasse. Er også tøft å se Tottenham spille pga Van der Vaart, var en liten favoritt i Madrid, og var ikke fornøyd når han ble solgt. Men veldig hyggelig at han gjør det så bra, selv om det bare minner meg på hva vi mistet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Herlig omgang for oss nøytrale. Flott frispark av Baines, mens VdV fortsetter å leke som vanlig. Håper på noe av det samme etter pausen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 God omgang av Spurs. Kaboul virker å være sikker bak i forsvaret, så han kan være den som tar over til Dawson/King er tilbake. Spiller fin offansiv fotball, og får til mye. Liker også at midtbanen er mer med bak på de defensive løpene. Everton virker ikke som sitt rette jeg. Få sjanser, og faen om det var frispark på scoringen.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Apropos Dawson. Er det noen nyheter om når han er tilbake? Uavgjort hadde passet fint i denne kampen for min del. Får håpe Bale tar seg litt opp og at Billy putter. 2-2 og alle er glade Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Uvisst. Virker forøvrig som at dommeren er mot oss på alle situasjoner i da edit. Ble litt tamme nå Endret 23. oktober 2010 av Hille Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fornøyd med spillet, gode bak, gode fremover, men lite utellinger. Men så er Everton gode bak og. Alt i alt en ok kamp. Men faen, dommeren kan de kaste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå