Bruker-133566 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har en forsterker på 2000W + en subkasse 2x15" i en BMW E36 318i.. Her for litt siden byttet jeg og en kompis ut subben med 2x10 for å spille denne inn, ble ganske bra. Men så byttet vi om igjen til 2x15. Basshøytalerne spiller godt inni bagasjerommet, MEN det er aldeles ikke samme lyden inne i bilen :S Og kassen kan ikke stå på en så mye annerledes plass ettersom at det er en stor kasse å jeg ikke har noe plass til bagasje nesten lenger i rommet. Justerte ingenting på forsterkeren heller, så jeg lurer på hva som kan ha skjedd? Bruker vanligvis å kjenne det i hele bilen (ja hele bilen) når jeg spiller med subben min, men ikke nå Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kanskje en ledning som har hoppet av på ene elementet? eller byttet om pluss og minus på et element?? Hvilken forsterker er det snakk om? hvor store sikringer har den? Og hvilke suber har du? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje en ledning som har hoppet av på ene elementet? eller byttet om pluss og minus på et element?? Hvilken forsterker er det snakk om? hvor store sikringer har den? Og hvilke suber har du? fant svaret, var blitt en tvist på den ene ledninga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå