Gå til innhold

Tips til bursdagsspill

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et pc spill til broren mins bursdag. Han har nylig spilt Lord of the Ring conquest, og synes det var drit gøy.

Er det noen her som har no tips til noen spill som er ca. opp den samme gata? Ikke altfor mye engelsk lesing (norsk tekst er konge) og ikke altfor vanskelig missions osv.?

Er ikke nødt til å være fantasy, men må være action.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal kjøpe et pc spill til broren mins bursdag. Han har nylig spilt Lord of the Ring conquest, og synes det var drit gøy.

Er det noen her som har no tips til noen spill som er ca. opp den samme gata? Ikke altfor mye engelsk lesing (norsk tekst er konge) og ikke altfor vanskelig missions osv.?

Er ikke nødt til å være fantasy, men må være action.

Nå vet ikke jeg alderen på broren din, men de fleste bra spill er jo desverre engelsk.

Liker broren din skytespill kan jo Modern warfare 2 være et valg, men det er vel kanskje ikke noe som passer til hans alder.

Vis det er RPG/mmo du ser etter ville jeg klart tatt world of Warcraft men da kommer spørsmålet.. synes foreldrene det er greit.

Blur er et bra Bil spill sånn by the way.

Ikke sett så mye på det men : Medal of honor (skytespill) skal vist være nokså bra.

Lenke til kommentar

Alderen bør ikke spille så veldig stor rolle.

jo tidligere man begynner avanserte spill, jo fortere lærer man ting etterhvert :dribble:

Du kan jo installere Anarchy Online på maskinen hans. Det er et norskt MMO som er utrolig avansert (iallefall det mest avanserte mmo jeg har spillt).

Det er gratis (uten expension packs), ellers så koster det rundt 100kr mnden for alle expension packs. Som er unødvendig i starten når man ikke kan spillet helt.

Diablo 2 kan også være et greit valg. Det koster rundt 50-100kr for Diablo2 + Diablo 2 Lord of Destruction (expension pack). blir jo ikke så syyktl enge til Diablo 3 kommer :dribble:

Lenke til kommentar

Om vi skal kunne gi gode tips, er vi avhengige av din brors alder og gjerne en smugtitt på hvilken gate han foretrekker når det gjelder sjangre.

Trådstarter nevnte action, og om din bror er i en passende aldersgruppe anbefales uten tvil COD: Black Ops som ikke er ute om alt for mange dager :)

Lenke til kommentar

Nå vet vi jo ikke hvor gammel broren din er, men jeg kan ikke se for meg at innfløkte, menytunge spill som Anarchy Online er helt hans greie hvis han gjerne styrer unna spill med mye engelsk tekst. AO er norskutviklet, men spillet er såvidt meg bekjent ikke tilgjengelig med norsk språk av den grunn.

Lenke til kommentar

Broren min er 8. Vet at han er altfor ung til de fleste spill, men det bryr jeg meg ikke om. Er som dere sier; Han lærer av å spille spill over sin alder.

Har selv spilt CoD og WoW. Og vet at WoW definitivt ikke er no for han, ettersom det er mye snakking. CoD derimot er en mulighet. Det har jeg.

Har tenkt litt på Half Life 1 og 2. Har spilt begge spilla, og det er noe som kan være noe. Ganske selvforklarende singleplayer. Behøver ikke være altfor god i engelsk for å skjønne det.

Kom gjerne med flere spilltips. Vet ikke helt av slags sjanger LOTR Conquest er i, men sånne spill og skytespill er nok interesant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...