T.O.E Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg har kjøpt en ZyXEL 802.11g Wireless USB Adapter til min nye stasjonære pc med Windows 7. Men jeg har problemer med den, siden den iblant bare mister nettet. Det varer vanlig vis ikke lenge, men lenge nok til å alle internettprogrammer må koble til på nytt, og det ødelegger generelt en del. Samtidig som jeg har mistet forbindelsen, så klarer fremdeles adapteren å finne hjemmenettet mitt, men bare ikke koble til. Feilen er ikke på ruteren, siden den bærbare fungerer feilfritt mens denne har problemer. Det står ikke på pakken at USB Adapteren er kompatibel med windows 7, men leverandøren jeg kjøpte den av sa at den skulle være det. De sa også at jeg måtte laste ned driver fra hjemmesiden til ZyXEL, og det gjorde jeg, (Link) ved å trykke på driver i linken til høyre. Men når jeg laster ned den, må jeg unzippe den, og der står det bare "Vista" og "XP", og ingenting endres med ZyXEL programvaret på pc'n. Jeg vet ikke hva som kan være feilen, men jeg får ihvertfall ikke fikset det. Noen som kan bidra litt? Takk! Endret 23. oktober 2010 av T.O.E Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Chipset er AR5007UG som du kan laste ned her: http://www.atheros.cz/ Du kan bruke Vistadriver for Win7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå