Gå til innhold

Hvordan bli leiemorder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun eg som synes det er litt morsomt å lese om ein "liten gutt", som sliter med å passe inn og finne seg sjølv?

Gjer det meg til ein kald jævel? :/

 

Kanskje eg burde bli leigemorder!

 

åpenbart kan ikke du lese eller har bare en from for sykdom så du ikke får med deg alderen. Jeg tipper heller ikke at du har sett folk dødd flere ganger foran deg, har døde foreldre eller hatt et ladd magnum opp i trynet ditt. Hvis du tar dette i betrakningen av jeg ikke gråt eller følte noe de gangene død var i øynene mine, trenger du kanskje ikke så lang tid på å se for deg at jeg faktisk er en kald jævel. og det at du syns det er morsomt for deg og mange andre betyr bare at du, i likhet med de andre, skjønner ikke alvoret.

Lenke til kommentar

Folk om leiker harde har eg omgang med dagleg! Eg studere tross alt i polen. Her trener dei fleste kampsport og er kjempe tøffe. Fleire går og rundt med våpen og vil true deg med dei om du gir dei grunn til det.

Men er eigentleg veldig koslege folk. Dei har det vanskeleg med seg sjølv og setter opp ei hard maske.

 

Vil du ha litt kos? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Folk om leiker harde har eg omgang med dagleg! Eg studere tross alt i polen. Her trener dei fleste kampsport og er kjempe tøffe. Fleire går og rundt med våpen og vil true deg med dei om du gir dei grunn til det.

Men er eigentleg veldig koslege folk. Dei har det vanskeleg med seg sjølv og setter opp ei hard maske.

 

Vil du ha litt kos? :)

 

å miste foreldrene dine eller andre som står deg nær, gjør deg ikke til et egg. heller mer som en stein.

Lenke til kommentar

Sjølvsagt er det grusomt å miste sine foreldre. Dette gjelder og venner, nærme osv. Men det at ein kan bli "kald" etter noko slikt. Henger ofte i lag med at ein ikkje får pratet ut om følelsane sine. Dette skjer spesielt om ein ikkje har ein vennekrets osv, som kan fange ein opp. Om ein mangler det nettverke, faller ein fort utanfor.

Som oftast etter begge foreldre forsvinner på ein så brå måte, er det vel anbefalt med ein psykolog? :)

 

kos? :)

Lenke til kommentar

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

hvor gammel er du? jeg er 23. har lest nok av usakelig bøker og mer enn nok av de som har hjulpet meg. har brukt mye tid på trening, følge etter andre og finne ut om andre. alt er nødvendig, dette er en siste "hilsen" før jeg forsvinner inn i verden av korrupsjon og drap.

 

Siden du finner ut ting om andre, så kan du jo finne ut hvor gammel jeg er isteden for å spørre så dumt? :) Du har nicket mitt å går på, finn ut alderen min og byen min før jeg begynner å ta deg seriøst.

Lenke til kommentar

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

hvor gammel er du? jeg er 23. har lest nok av usakelig bøker og mer enn nok av de som har hjulpet meg. har brukt mye tid på trening, følge etter andre og finne ut om andre. alt er nødvendig, dette er en siste "hilsen" før jeg forsvinner inn i verden av korrupsjon og drap.

 

Siden du finner ut ting om andre, så kan du jo finne ut hvor gammel jeg er isteden for å spørre så dumt? :) Du har nicket mitt å går på, finn ut alderen min og byen min før jeg begynner å ta deg seriøst.

 

fordi jeg ikke har muligheten til å spore deg opp, vet jeg ikke navnet ditt. Men du er født i 1988, 22år gammel, bosatt i Trondheim, men opprinnelig fra Nittedal, en lite tettsted nord for Oslo. ganske enkelt ved å se på profilen din.

Lenke til kommentar

som i alle jobber må man sette seg mål og lage fremdriftsplaner, målene brytes så ned i del mål.

 

hva du mener du føler og tror du vet, ta det helt med ro det er mye igjen å lære enda.

 

du kan jo prøve å få innpass i noen norske gjenger og ta oppdrag der, reise til russland eller USA, kanskje colombia eller som foreslått kongo?

 

problemet med det yrket du fremsetter ønske om er at man har ikke høy toleranse for feil, det er stort sett: feil = død

 

så basic våpen og kampsporttrening samt taktikk og spesialisering i en eller flere måter å nøytralisere mål på.

og generell trening selvfølgelig.

 

 

og for å våge meg langt på vei, du er ikke noen morder du vil heller aldri bli noen leiemorder vis du faktisk hadde i det heletatt nok driv til å få dette til hadde du ikke sitte her å snakke om hvordan man må være spesiell og du ikke kjenner noe som helst osv osv.

du avslører deg selv med å snakke nedlatende om allt av andre jobber men det høres ikke ut som du har vært i stridssituasjon selv. det å gå ut i en slik jobb som du snakker om er å være selvstendig næringsdrivende, det nytter ikke å bare "hard som stein"

 

You my god sir, are a troll.

troll.jpg

 

wis noe av det du har sagt her er sant anbefaler jeg deg å snakke med fastlegen din og eventuelt psykolog, du vil uansett aldri slippe ginn noe plass i norge de du kan få riktig opplæring med din holdning eller sinnstilstand.

 

vis ingenting er sant, facepalm

facepalm2.jpg

Lenke til kommentar

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

hvor gammel er du? jeg er 23. har lest nok av usakelig bøker og mer enn nok av de som har hjulpet meg. har brukt mye tid på trening, følge etter andre og finne ut om andre. alt er nødvendig, dette er en siste "hilsen" før jeg forsvinner inn i verden av korrupsjon og drap.

 

Siden du finner ut ting om andre, så kan du jo finne ut hvor gammel jeg er isteden for å spørre så dumt? :) Du har nicket mitt å går på, finn ut alderen min og byen min før jeg begynner å ta deg seriøst.

 

fordi jeg ikke har muligheten til å spore deg opp, vet jeg ikke navnet ditt. Men du er født i 1988, 22år gammel, bosatt i Trondheim, men opprinnelig fra Nittedal, en lite tettsted nord for Oslo. ganske enkelt ved å se på profilen din.

 

 

Doh! :p

 

 

Lenke til kommentar

Du er ikke kald, og du lever ikke i apati. Jeg kjenner ikke meg selv igjen i deg, for jeg paraderer ikke ut med mine opplevelser. Hadde du vært kald, og sett på deg selv som grusom og istand til det meste, så hadde du visst å holde det for deg selv. Du krever oppmerksomhet i store porsjoner, du kraver etter å sette et navn. Du er ingenting annet enn et bittert ansikt.

Lenke til kommentar

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

Les boken the way of shadows, en liten gutt som trener for å bli en assassin..

 

Imens så ler jeg meg ihjel.

 

hvor gammel er du? jeg er 23. har lest nok av usakelig bøker og mer enn nok av de som har hjulpet meg. har brukt mye tid på trening, følge etter andre og finne ut om andre. alt er nødvendig, dette er en siste "hilsen" før jeg forsvinner inn i verden av korrupsjon og drap.

 

Siden du finner ut ting om andre, så kan du jo finne ut hvor gammel jeg er isteden for å spørre så dumt? :) Du har nicket mitt å går på, finn ut alderen min og byen min før jeg begynner å ta deg seriøst.

 

fordi jeg ikke har muligheten til å spore deg opp, vet jeg ikke navnet ditt. Men du er født i 1988, 22år gammel, bosatt i Trondheim, men opprinnelig fra Nittedal, en lite tettsted nord for Oslo. ganske enkelt ved å se på profilen din.

 

 

Doh! :p

 

vet du hvem Patrick Elp er? også 88'

Lenke til kommentar

 

fordi jeg ikke har muligheten til å spore deg opp, vet jeg ikke navnet ditt. Men du er født i 1988, 22år gammel, bosatt i Trondheim, men opprinnelig fra Nittedal, en lite tettsted nord for Oslo. ganske enkelt ved å se på profilen din.

 

 

Doh! :p

 

vet du hvem Patrick Elp er? også 88'

 

Nope;

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10025738

Har du vært der nede å prøvd deg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...