Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Da skal mor kjøpe seg ny telefon, etter å ha hatt Sony Ericsson C905 lenge. Det eneste kravet hennes er at det skal være like bra, eller bedre kamera som den gamle. Hun er også en person som ikke liker å tilvenne seg, så når jeg sa N8, så sa hun "helst en sony ericsson". Har dere noen annen telefon å anbefale? Eller skal jeg bare fortsette å stå på N8? Det blir jo mest sannsynlig touch uansett, så den tilvenningen hun har, må nok gjøres noe med uansett. (F.eks om det blir en android telefon eller noe sånt). Så, burde hun gå for N8, selvom hun er en Sony ericsson fan, eller finnes det en kameratelefon på markedet som er et godt alternativ? EDIT: Den skal brukes av mor, og en generelt god telefon ellers er det også viktig at den er. Endret 23. oktober 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis Sony Ericsson er et must så kan jo Satio vurderes? Jeg har N8 selv og vil ikke tro dette er en vanskelig telefon å bruke for henne, gitt at hun er vant til mobiltelefoner. Overgangen til touch er vel, som du sier, uunngåelig og da anser jeg ikke Symbian^3 for å være vanskelig ift alternativene. Hvis det er mulig å vente en stund er et godt tips å ta henne med til en telebutikk og la henne leke seg rundt på aktuelle telefoner først. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei, takk for svar Hun skal bestille i helga (den andre mobilen er ubrukelig pga taster har slutta å funke + høyttaler også bare har tatt kvelden), så nå lurer jeg egentlig bare på om det er fler som er enig i et N8 kjøp? Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, bare jeg så topic, var n8 det først som slo meg Lykke til! Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nokia er veldig enkelt å bruke, er det SE no matter what bør hun vurdere Satio ja som Olannon nevnte og Xperia X10 som har et bra kamera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 N8 er bestilt. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå