Recon Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har Chess i dag, og er godt fornøyd med DEM, men ikke med at de har dekning gjennom Netcom. Jeg er møkk lei av at 3g faller ut/forsvinner hele tiden, og at dekningen totalt kan forvinne, komme tilbake og forsvinne - og jeg bor innenfor Ring 2 i Oslo! Har pratet med Chess om dette da jeg ville få bekreftet at det er umulig med Telenordekning gjennom dem nå, og den resignerte tonen og ordbruken til medarbeideren på kundeservice sa meg at det var ikke første gang de hørte om dette. Jeg har Chess sin Sjakk Matt ("alt" gratis til 89,- ut året), men er interessert i å finne en evt ny operatør fra nyåret av. Har sjekket Onecall og de har dette Network Norway-selskapet. Slik jeg leser sidene deres har de kun NN's Edgedekning der dette er utbygd, men Telenors 3g der NN ikke finnes. Jeg tipper NN har valgt å bygge ut Oslo først, så dermed er ikke det så aktuelt. Jf hva slags type abn har jeg hatt Chess Premium til Sjakk Matt-tilbudet kom. Jeg ringer ikke vanvittig mye (par timer i mnd), men sender mange sms og mms (400/50 henholdsvis kanskje), og jeg har hatt Chess sin ekstra datapakke (100mb/49,- i mnd) oppå Premium da jeg surfer litt når jeg kjeder meg på vei til jobb, etc. Tips til kurante operatører og abn mottas med takk. En typisk mobilregning for meg ligger på 500,-/mnd +-100 (avhengig av om det er dameprosjekter på gang;) Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) -slettet- Endret 23. oktober 2010 av Notelitten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå