Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Diverse problemer med urinering

akristina92

Anbefalte innlegg

Heisann. Var på dass for et par dager siden og skulle urinere. Kom ikke så lett, måtte presse litt og det tok 2-3 turer før jeg følte at det meste var ute. Ellers følte jeg at jeg måtte urinere veldig, i mellom disse turene. Dette var utpå kvelden, så jeg la meg og rekna med det kom til å bli bedre over natta.

Bedre ble det, men føles fortsatt ut som om noe ikke stemmer. Blir aldri helt kvitt den følselsen av at jeg må urinere. Den er veldig mild, såpass at jeg lett glemmer at den er der om jeg blir distrahert.. Ellers har det svidd litt i "åpningen" på penishodet, der urin og saker kommer ut. Ganske mild smerte. Noen ganger helt tilfelding og noen ganger da jeg urinerer. Føler også at jeg har litt problemer med å få urinet ut. Det går ut, men føler at det er noe "trykk" der inni, og litt ubehag.

Jeg urinerer ikke mer enn unormalt, men kanskje litt mer enn det jeg føler er normalt for meg, er vanskelig å si. Det er ikke så ofte jeg er så veldig oppmerksom på hvor mange ganger jeg urinerer daglig.

Noen som har peiling på hva dette kan være? Blir vel sikkert en tur til legen, men hadde vært interessant å høre noen teorier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være du har fått en infeksjon, uten at jeg er spesielt kyndig til å svare på dette. Du kan dra til fastlegen og spørre om en stix-prøve: Du tisser i et glass, og får vite svaret med en gang. Denne stixen slår ut på ting som proteiner, nitrit (ved bakteriel infeksjon feks.), blod ol.

Er andre her som kan svare bedre enn meg, kanskje de stikker innom tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...