Gjest AnonymTS Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei. Kort fortalt: Var ute, fant eg kjempe kjekt kar jeg var sammen med omtrent hele kvelden. Han var skikkelig giret på meg. Holdt rundt meg, masserte, kysset på meg og alt som var. Jeg er 21 år og har aldri før hatt ONS pga kjæreste. Jeg gjorde "tabben" og hadde sex med denne gutten. Han virket ikke som en player, han sa han bare hadde hatt noen få før meg. Jeg pratet med han en del før vi hadde sex og han sa han hadde dame, men tok det senere tilbake og sa det var slutt mellom dem. Han sa han ikke var ute etter forhold, men alikevell hadde vi sex. Jeg har aldri før falt for fristelsen å ha ONS, men denne gangen lot jeg meg rive med. Jeg vet jeg ser bra ut, faktisk over gjennomsnittet. Han virket som sagt ikke som en player, så jeg tenkte kanskje han var interessert i noe mer etterpå. Etter vi hadde sex forsvant han, og prøvde seg faktisk på andre jenter. Jeg pratet med han og han sa han desverre ikke var like keen på meg, som jeg var på han. Jeg føler jeg har kjærlighetssorg. Det er jo en kjent sak at jenter kan få følelser under sex. Er det virkelig slik at uansett hvor fin og vakker man er så får ikke gutter føleler etter sex? Han virket totalt uinteressert i meg etterpå, noe jeg syntes var litt merkelig... Forresten så var sexen kjempe god og det vet jeg han også syntes. Kan noen forklare meg litt hvordan gutter er?? Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Din feil. Jenter kan gjøre akkurat samme tingen dersom de føler for det, og jeg har opplevd det. Lær å kjenne personen godt hvis du vil lære å kjenne ham, fuck i vei om det er det du vil. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja, er ikke slik at sex ved første møte er en måte å sikre et langvarig forhold på. Det er heller ikke utseende som gir mest grunnlag for et langvarig forhold. Det å faktisk bli kjent med hverandre, personlighet, har langt mer å si på det området. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har hatt ons to ganger, jeg er også over gjenomsnittet pen. Jeg har ikke fått noe følelser for noen av dem, men begge de to har tatt kontakt med meg etterpå. Han ene har spurt meg om vi skal se en film eller noe. Han andre bare prater til meg på face. Tror det fins mange forskjellige typer på dette området egentlig, og du har funnet den som rett og slett er litt player og som er vanskelig å "bryte gjennom" hos. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er du med på leken får du tåle steken. Dersom du var villig til å ha sex med ham, til tross for at han tydeligvis var i et forhold, synes jeg heller ikke noe synd på deg. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvorfor valgte du i det hele tatt å gå til sengs med han når du visste at han hadde dame? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Holdt rundt meg, masserte, kysset på meg og alt som var. Jeg gjorde "tabben" og hadde sex med denne gutten. Etter vi hadde sex forsvant han, og prøvde seg faktisk på andre jenter. Congratulations, you have been Played! 4 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Er det virkelig slik at uansett hvor fin og vakker man er så får ikke gutter føleler etter sex? Så bare fordi du fikk lillegutt til å våkne så syns du det skal resultere i at han får følelser for deg som person? Den var jaggu drøy. Endret 23. oktober 2010 av trollhatt 6 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 What a douche! Nå er det bare for deg å spre sannheten i nærmiljøet ditt, sånn at ingen andre går i samme fella! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Holdt rundt meg, masserte, kysset på meg og alt som var. Jeg gjorde "tabben" og hadde sex med denne gutten. Etter vi hadde sex forsvant han, og prøvde seg faktisk på andre jenter. Congratulations, you have been Played! Tull. Fyren sa jo til og med rett ut at han ikke var ute etter forhold, så trådstarter visste hva hun gikk til. 2 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trådstarter vet ho er fin og derfor forventer at en gutt skal blir knallforelska etter ONS. You're not the queen of the universe som mange divaer på byen tror de er. 4 Lenke til kommentar
Gjest TS ANONYM Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 TS her !! Han har oppsøkt meg og tar nå jevnlig kontakt. Flørter masse og spør om daglige ting. Snakket en god del med han, i mange timer i strekk. Jeg vet med det første at han vil ha en fast å ha sex med. Men det vil ikke jeg. Han vet jeg er uskyldig og ikke driver med slik, men alikevell stresser han. Både jeg og han er nylig blitt singel fra et langvarig forhold. Kan noen av dere snille gutter der ute si meg hvordan jeg kan få han interessert i noe mer enn bare sex? Er det mulig? Lenke til kommentar
Gjest johns Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 TS her !! Han har oppsøkt meg og tar nå jevnlig kontakt. Flørter masse og spør om daglige ting. Snakket en god del med han, i mange timer i strekk. Jeg vet med det første at han vil ha en fast å ha sex med. Men det vil ikke jeg. Han vet jeg er uskyldig og ikke driver med slik, men alikevell stresser han. Både jeg og han er nylig blitt singel fra et langvarig forhold. Kan noen av dere snille gutter der ute si meg hvordan jeg kan få han interessert i noe mer enn bare sex? Er det mulig? Jeg tror ikke han er interessert i deg, han søker bare trygghet i deg. Han "vet" at du er der, om han trenger noe. Jeg har selv vært gjennom sånne "forhold" mange ganger, og jeg mister som regel ganske mye av interessen til en jente etter første sengehoppingen. OM vi ikke kjenner hverandre ganske godt fra før av. Eller om jenta blir for "gal" etter deg, og er over deg heletiden. det er ganske turn off. Prøv å gjør han litt sjalu, lat som om du ikke er interesert i han. Tror det gjør deg litt mere spennende for han. At han må chase deg litt. Men, ikkke overdriv da. Hasta la vista g19 1 Lenke til kommentar
Gjest TS ANONYM Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror ikke han er interessert i deg, han søker bare trygghet i deg. Han "vet" at du er der, om han trenger noe. Jeg har selv vært gjennom sånne "forhold" mange ganger, og jeg mister som regel ganske mye av interessen til en jente etter første sengehoppingen. OM vi ikke kjenner hverandre ganske godt fra før av. Eller om jenta blir for "gal" etter deg, og er over deg heletiden. det er ganske turn off. Prøv å gjør han litt sjalu, lat som om du ikke er interesert i han. Tror det gjør deg litt mere spennende for han. At han må chase deg litt. Men, ikkke overdriv da. Hasta la vista g19 Hvordan kan vite at han har meg? Jeg har gitt fullt inntrykk at jeg angrer og ikke er en slik jente. Han var tross alt min første ons. Ellers: Han hadde ikke dame, det var visst bare noe han sa etterpå sexen. Sikkert for at jeg skulle forstå at han ikke var ute etter forhold. Han snakket med meg i mange timer igår, mye om sexen. Han vil tydeligvis gjøre det igjen, men jeg sa jeg angret og ikke er en slik jente. Men det ble jo en del flørting da. I dag har han ikke tatt kontakt faktisk, gjort det alle dager før. Dere trenger ikke være redd, jeg kommer ikke til å ha sex med han igjen Er ikke helt i grøfta heller! Men hva gjør jeg videre nå? Venter til han tar kontakt? Skal jeg være avvisende når han prater? Hvordan opprettholde hans interesse? (Positivt han søker meg opp etter denne ONS'en da, vanligvis gjør ikke menn det. Så han er jo enda litt giret. ) Lenke til kommentar
Gjest TS Anonym Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 TS her igjen! Han er forresten fra spania hvis det har noe å si. Møtte han på en fest like utenfor Bergen, så ble han med meg hjem i leiligheten. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Haha... Bare husk å ta betalt Neida. Han er ikke ute etter annet en sex. Les Jon sitt innlegg, og så leser du det en gang til. Han bruker deg. Du er følelsesmessig involvert, og dette utnytter han. Der har du "fasiten". Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Haha... Bare husk å ta betalt Neida. Han er ikke ute etter annet en sex. Les Jon sitt innlegg, og så leser du det en gang til. Han bruker deg. Du er følelsesmessig involvert, og dette utnytter han. Der har du "fasiten". Bare husk å ta betalt? Er vi ikke i 2010? Mennesker har ONS hele tiden. Klart det bare var sex. Jeg spør hvordan man kan få mannen interessert i noe mer? Er vel mulig det? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ro deg ned Han brukte deg. Beveg deg videre. Ved å prøve å få ham irritert, frastøter du ham. Du er og var et altfor lett bytte. Noen gutter liker jakten bedre enn det påfølgende måltidet. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er selvfølgelig mulig å få han interessert i noe mer enn sex, men det må skje naturlig. Prøv å nyte livet, ha en fast sexpartner med masse digg sex - og om dere begge er "klare" for det, vil det muligens utvikle seg følelser. Om han ikke er lur og ikke møter deg oftere enn, si hver tiende dag-ish - samt aldri gjør noe annet enn seksuelt relatert med deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå