Gå til innhold

Sette i extensions selv?


Anbefalte innlegg

Heihei :yes:

 

Jeg har fått satt på extensions( kreativfester) for noen måneder siden, men de begynner å bli litt slitte. Dette er min egen feil da jeg har farget, bleket, farget, bleket, farget osv...

 

Det jeg da vurderer, er å ta et slags "påfyll" beholde det jeg har, men kjøpe nytt å sette på det selv? Jeg har en sånn extensionsting ( aner ikke hva det heter) som man bruker til å feste extensions med kreatinfester, men usikker på hvordan man gjør det riktig.

 

Er det noen her som har satt på selv ? Satt det bra å hvor kjøpte du håret ?

Det jeg har nå er satt på hos frisør, men vil helst unngå å gå til frisøren bare for å fylle på, de ville uansett råda meg til å bytte ut alt, hvilket jeg ikke har planer om enda.

 

TAKK på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil råde deg til å få en venn med stø hånd til å hjelpe deg. Jeg har gjort det flere ganger på venninner, da kjøpt fra Pilus.

Det er viktig at du får kjøpt fingerbeskyttelse og beskyttelsesplate. Disse beskytter fingre og hodebunn.

 

Det er veldig viktig å dele håret opp i rette partier. Dette gjør det lettere å unngå at du får småhår fra andre kanter med i festet.

Husk at når keratinen skal festes er det alfa omega at håret ikke blir holdt rett ut fra hodet, men nedover. Holder du det rett utover når du fester keratinen vil du få små "humper" som gjør det stygt, lett synlig og mindre holdbart.

 

Bare til å spørre om mer hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Jeg vil råde deg til å få en venn med stø hånd til å hjelpe deg. Jeg har gjort det flere ganger på venninner, da kjøpt fra Pilus.

Det er viktig at du får kjøpt fingerbeskyttelse og beskyttelsesplate. Disse beskytter fingre og hodebunn.

 

Det er veldig viktig å dele håret opp i rette partier. Dette gjør det lettere å unngå at du får småhår fra andre kanter med i festet.

Husk at når keratinen skal festes er det alfa omega at håret ikke blir holdt rett ut fra hodet, men nedover. Holder du det rett utover når du fester keratinen vil du få små "humper" som gjør det stygt, lett synlig og mindre holdbart.

 

Bare til å spørre om mer hvis det er noe du lurer på.

 

 

Oi, tusentakk for svar :) Mye jeg ikke viste. Er nok også best at jeg får en til å sette på for meg ja^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...