anderslien Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hva skal jeg gjøre hvis jeg skulle bytte mobil med en, og han har sagt at han har sendt så jeg sender min, også får jeg aldri hans? Jeg har prøvd å ringt han, men han har ikke på telefonen, og jeg har sendt mail, men han svarer ikke.. Er dette en Politi sak? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 kan være lurt å ta kontakt med politiet og høre hva de sier ja Lenke til kommentar
Vietboy Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ja det er jo en politisak . svindel. men jeg tror ikke politi vil bruke tid på dette, nå som de har en ganske dårlig budsjett fra før av . Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ville ikke anmeldt ham med det første, men kontakt Politiet i din kommune og spør hvilke rettigheter du har. Er det bare en muntlig avtale, tviler jeg på at du har no' sjans... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 gi politiet mer arbeid. ikke la de hvile:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå