Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tregt nett(MSN funker perfekt) || (nettet funker perfekt på andre maskiner i huset

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skjønner ikke hva som er problemet med nettet på laptopen min, nettet funker perfekt på de andre laptoppene/pcene i huset.

Har trådløs, + det står at signalene er helt fult(maksimalt) Men det som virkelig er rart er at når jeg går på nettet med nettleserne, vet ikke helt hvor jeg skal sjekke mg...den laster ned..men detgår ikke ann å komme inn på websiden

den bvlir bare hvit etter en 39 mins tid står det sånn tekst som om den ikke klarte å tilkoble seg.

Mens når jeg logger inn på MSN, Går det som en SUS.

Det er en nettside som funker helt perfekt og raskt på nettleserne, det er www.hotmail.com.

Jeg bruker Firefox, og IE.

Har restarta PCen flere hundre ganger, avinstallert programmer(har uansett ikke mye på den pcen) Nettet funket helt perfekt før men nå gjør det ikke det.

Tok av internett ledningen på ruteren...Men jeg tror det er noe med nettleserne..dette har pågatt fra klokka 15:00 tida..Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre enn å få hjelp fra dere..Å ha helg uten nett er ikke særlig behaglig :(

Takk,

Gutt på 14

Endret av Darksite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2. Endre på nettverksinnstillingene dine.

2.1 Gå til nettverksinnstillingene ( Start ---> Koble til ---> Vis alle tilkoblinger )

Alternativt finn nettverksinnstillinger på kontrollpanelet.

2.2 Høyretrykk på det nettverket du skal forandre på ( Lokal Tilkobling eller Trådløs ) og velg Egenskaper.

2.3 Dobbelttrykk på Internett-Protokoll ( TCP/IP).

2.7 Trykk "Bruk følgende DNS-serveradresser".

2.8 DNS'en setter du som 195.159.0.100

2.9 La Alternativ DNS-Server stå blank.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...