Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Et Norge i doping. Hva tror dere?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du være sikker på det? Idretts utøvere innen de aller fleste idretter som som presterer på internasjonalt nivå blir testet grundig og ofte.. Tror det er relativt lite doping nå om dagen kontra 10 år siden.

Norge blir tatt i doping vi også. Det er jo ikke mer en noen måneder siden vi hadde saken med Erik Tysse.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at Norge slår utenlandske utøvere som er proppet med doping, med bare godt kosthold og mye trening.

Andre personer trener minst like hardt som Norge, og i tillegg så tar dem dop. Jeg lurer på hvorfor folk er så godtroende.

Er ikke helt sikker på dette, men var det ikke Marit Bjørgen som kom på førsteplass, mens andre og tredje plassen ble tatt for doping? Ya right at Bjørgen er clean.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at Norge slår utenlandske utøvere som er proppet med doping, med bare godt kosthold og mye trening.

Andre personer trener minst like hardt som Norge, og i tillegg så tar dem dop. Jeg lurer på hvorfor folk er så godtroende.

Er ikke helt sikker på dette, men var det ikke Marit Bjørgen som kom på førsteplass, mens andre og tredje plassen ble tatt for doping? Ya right at Bjørgen er clean.

Jeg håper du er full. Alternativt har du ikke greie på sport eller norske holdninger til doping.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Og har ikke norge en helt annen ski-kultur enn andre land? Og mer snø og lengre vintre å trene på? Skisporten er vel den ENESTE sporten Norge hevder seg jevnt over bra i, vi blir tross alt "født med ski på beina".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...