MrLuni Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er sikker på at idrettstopper i Norge er proppfull av dop. At Norge er helt clean, og klarer å knuse andre land som er tatt i doping? Det tror jeg er lite sannsynlig. Hva tror dere? 1 Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvordan kan du være sikker på det? Idretts utøvere innen de aller fleste idretter som som presterer på internasjonalt nivå blir testet grundig og ofte.. Tror det er relativt lite doping nå om dagen kontra 10 år siden. Norge blir tatt i doping vi også. Det er jo ikke mer en noen måneder siden vi hadde saken med Erik Tysse. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg kan ikke tro at Norge slår utenlandske utøvere som er proppet med doping, med bare godt kosthold og mye trening. Andre personer trener minst like hardt som Norge, og i tillegg så tar dem dop. Jeg lurer på hvorfor folk er så godtroende. Er ikke helt sikker på dette, men var det ikke Marit Bjørgen som kom på førsteplass, mens andre og tredje plassen ble tatt for doping? Ya right at Bjørgen er clean. Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror at sport er for idioter, og idioter bruker dop 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror at sport er for idioter, og idioter bruker dop Idiot. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg bruker sterioider og blod doping bare for å greie å komme meg opp trappa til leiligheten min i 3 etasje Lenke til kommentar
Gjest LOL Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg kan ikke tro at Norge slår utenlandske utøvere som er proppet med doping, med bare godt kosthold og mye trening. Andre personer trener minst like hardt som Norge, og i tillegg så tar dem dop. Jeg lurer på hvorfor folk er så godtroende. Er ikke helt sikker på dette, men var det ikke Marit Bjørgen som kom på førsteplass, mens andre og tredje plassen ble tatt for doping? Ya right at Bjørgen er clean. Jeg håper du er full. Alternativt har du ikke greie på sport eller norske holdninger til doping. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 jaha? Så nordmenn har bare helt syyykt rå fysikk som slår alle? hvorfor skal liksom Norge være ulik andre land? Hva gjør at Norge kan slå dopere? Frisk luft? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Jeg tror ikke Nordmenn doper seg. Vi er bare en genetisk "master race" som finner det helt naturlig å slå alle andre i alt, selv om de andre er dopet. Det er typisk norsk å være best. Endret 24. oktober 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 jaha? Så nordmenn har bare helt syyykt rå fysikk som slår alle? hvorfor skal liksom Norge være ulik andre land? I kva idrett slår Norge alt og alle? Er det noko eg ikkje har fått med meg her? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja var vell en overdrivelse, men tengte mest på skiidrett da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Og har ikke norge en helt annen ski-kultur enn andre land? Og mer snø og lengre vintre å trene på? Skisporten er vel den ENESTE sporten Norge hevder seg jevnt over bra i, vi blir tross alt "født med ski på beina". 2 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 I Norge, om man blir tatt og dømt for doping, er ryktet ens ødelagt og all kredibilitet borte. I mange andre land soner folk dommen sin, og er tilbake i idretten som stjerner noen år senere. Norge har en veldig sterk antidopingkultur i forhold til andre land. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå