Detoxer Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei Jeg har en Samsung Galaxy S. Android 2.2 har akkurat blitt utrullet og jeg vil gjerne oppgradere fastvaren. Får å oppdatere må man koble mobilen til PC og bruke et program kalt Samsung Kies. Problemet er at jeg ikke får kontakt med PC i det hele tatt. Når jeg plugger i mobilen kommer den "USB enhet koblet fra" lyden. Noen som har opplevd dette før og eventuelt kan hjelpe meg? Er det mulig og laste in Android 2.2 på noen annen måte en å bruke datamaskinen. En venn av meg har Desire og der lastet han ned 2.2 via Wifi tilkobling. Er dette også en mulighet for Galaxy S ? mvh Martin Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Galaxy S kan ikke laste ned Froyo via WiFi nei. Uansett har Samsung trukket tilbake Froyo (2.2), ny versjon kommer nok etter hvert.. Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vet du når Froyo blir lagt ut igjen? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Les i Galaxy S-tråden, der står det mye. Ingen vet en dritt sikkert.. Samsung har mye å lære på mange områder.. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Får du opp Galaxy S-en som en ekstern minneenhet på Min Datamaskin? du kan prøve å aktivere USB debugging i innstillingene Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror det er no gæærnt med PCn min. Kobla den til lap toppen. Alt gikk knirkefritt Er vel bare å vente på at Samsung skal få ut fingern og rulle ut Froyo igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå