Elvar Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hei Jeg beklager feilpost , men finner virkelig ikke ut hvor man skal putte denne posten ! Saken er altså at jeg lurer på hvordan jeg kan slette denne brukeren ? Er det mulig?` Grunnen er at jeg ikke skal bli her på dette forumet lenger Håper noen kan hjelpe ! Endret 22. oktober 2010 av Elvar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Flytta tråden over til en mer passende kategori. Du får bare vente på at en admin legger merke til tråden, ellers kan du sende PM/mail. Hva er grunnen til at du vil ha den slettet da? Tviler på at kontoer blir slettet sånn helt uten grunn. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei Jeg beklager feilpost , men finner virkelig ikke ut hvor man skal putte denne posten ! Saken er altså at jeg lurer på hvordan jeg kan slette denne brukeren ? Er det mulig?` Grunnen er at jeg ikke skal bli her på dette forumet lenger Håper noen kan hjelpe ! er vel bare og logg av og aldrig logge på igjen ? :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hva legger du i å "slette" brukeren din? Vil du ha alle innlegg og tråder fjernet, eller kun miste muligheten til å logge på? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Eventuelt endre passord til noe virrvarr du ikke husker, endre mail og all personinfo, slenge igjen Diskusjonsdøra og aldri se deg tilbake. Er ikke verre. Lenke til kommentar
Elvar Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 nevermind folkens ! Bruker forslaget til mokko ! Hade Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 nevermind folkens ! Bruker forslaget til mokko ! Hade Vi snakkes ved neste korsvei! Setter tråden som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg