andre3028 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei. Har en gammel daewod dc dvd opptaker i stuen som jeg idag tok med meg inn på rommet fordi jeg skulle se noe som var på hardisken. Men bildet var helt grønnt på tven min. Så googla jeg litt og fant ut at jeg kunne prøve å bytte på setup til Scart og RGB. Jeg ville prøve de andre som var der også, så jeg byttet til Progressive. Og der forsvant bildet. Har slått av, dradd utav stikkontakt og scart kabel men får forsatt ikke noe bilde. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Hjelp! Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Se om fjernkontrollen har en knapp merket P/I. Trykk på den, så kobler den tilbake fra progressive til interlaced scan. Da får du sannsynligvis bildet tilbake, men det hjelper ikke på grønnfargen. Er spilleren koblet til TV-en med SCART-kabel? eller kanskje komponentkabler? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Nei den hadde desverre ikke den knappen : Er koblet til med Scart. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ingen andre som har noen andre forslag? Eller er dvd spilleren boss? Skulle gjerne hatt det som var lagret på hardisken da. Men er ikke noe USB tilkobling på spilleren Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 problem løst Koblet en phono kabel fra den grønne utgangen på dvd spilleren til den grønne på tv'en, og da kom bilde slik at jeg fikk byttet tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg faar heller ikke bilde paa TVn naar jeg tar opp fra digi TV....faar proeve den der groenne kabeln ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå