Brann89 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som har annbefaling til gode headsett? Er et som er har fått prøvd som virket veldig bra. Låg merke til at Noen på landslaget som brukte det. Både Jon Arne Riise John Carew. Trur det er koss, litt usikker. Skjønner det er vanskelig å komme fram til riktig med de dårlige eksemplene. Men håper eg er heldig. Skal vist være i 1000 - 3000 klassen. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Min favoritt så langt er HD-800. Men de egner seg ikke til fotball for å si det sånn. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Var ikkje dem eg tenkte på Nei, varkt brukt før kamp Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Ingen som har peiling på kva slags Headsett da er? Skal være utrulig god Bass og er vist av en av de mest populære i sin klasse Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Monster Beats by Dr Dre Pro review Fant dem til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå