Reprieval Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) . Endret 17. juni 2012 av Reprieval Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du bør gå bort til ham neste gang du ser ham på skolen, strekke ut hånden og tilby ham fred. Du tjener ingenting på å fortsette denne feiden, men du høster mye respekt i å være den bedre mannen. Kan fungere bra. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Dere kjenner ikke disse gutta. De er gale, sinnsyke i hodet. Gjengen bryr seg ikke om at den såkalte '' lederen '' fikk bank. Jeg er sikker på at jeg blir offer for dem snart. De er så mange til sammen. Det beste blir kanskje å skaffe meg min egen gjeng? Nå føler jeg meg ikke trygg..... Jeg synes du gjorde det rette. Alltid ta slikt på feelingen, sterkt gjort. Nå er det bare å stå løpet ut. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) ( pepperspray ) Endret 24. oktober 2010 av livingman 3 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Eventuelt kan du hyre et par svære folk i dress som kan passe på deg når du befinner deg på skolen. Moland og French er vel greie karer, selv om de har en tendens til å blåse av hode på folk. Du får slå på tråden hvis de en gang kommer tilbake til Norge. Endret 24. oktober 2010 av SLIguy 3 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det du bør gjøre er å begynne å trene vekter. Kjøp deg medlemskap på et treningssenter i nærheten av deg. Der du bygger muskler, og blir større. Dette gir deg respekt. På treningssenteret kommer du også i kontakt med "de store gutta". Da tror nok mobberne at du har disse bak deg, og finner seg et nytt offer. Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Det du bør gjøre er å begynne å trene vekter. Kjøp deg medlemskap på et treningssenter i nærheten av deg. Der du bygger muskler, og blir større. Dette gir deg respekt. På treningssenteret kommer du også i kontakt med "de store gutta". Da tror nok mobberne at du har disse bak deg, og finner seg et nytt offer. Så mobberne skal altså være med på å tvinge hans valg i livet? Uhørt. Og hadde for meg vært uaktuelt. Endret 24. oktober 2010 av PrincepBaker 1 Lenke til kommentar
livingman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Eventuelt kan du hyre et par svære folk i dress som kan passe på deg når du befinner deg på skolen. Moland og French er vel greie karer, selv om de har en tendens til å blåse av hode på folk. Du får slå på tråden hvis de en gang kommer tilbake til Norge. eller bli medlem i den loka mc-klubben de har noen fine menn som sørger for at folka derres ikke blir rørt av noen :!: 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) . Endret 17. juni 2012 av Reprieval Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har ikke lest alt, men kan jeg bare spørre har du venner eller en vennegjeng du går med på skolen? Går de på deg når du er alene eller også når du er med vennene dine? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvis det er et faktum, kan du faktisk sette et eksempel mot en av de som "leder" mobbinga. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ser for meg noe sånt når mc-gutta kommer for å ta en alvorsprat, livingman: http://www.youtube.com/watch?v=0yoGL1j-GI0 Endret 24. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Fesker Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) He he.. Sånn skal det gjøres ja. Hele det statlige skolesystemet skulle vært omstrukturert fullstendig. Det er jo blitt det reineste anarki... Og derfor er jeg en stor tilhenger av privatskoler! Ellers vil jeg si meg enig i denne uttalelsen: "Hvis du ikke har mange venner, kan du ta igjen fysisk. Du trenger ingen forbundsfeller for dette. Hvis du klarer å ta hardt igjen, vil dette sette deg i respekt uansett hvor mange venner du hadde fra før av. Husk at mobbere som regel bare har det i kjeften, og er mye mer pinglete enn de høres ut. De er ikke vant til at noen setter seg opp mot dem, så det vil komme som jula på kjerringa." Endret 24. oktober 2010 av Fesker 4 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Du burde forsøke å få noen respektert til å megle, f.eks. rektor. Edit: Dette er alvor for han det gjelder, så skal vi forsøke å holde tonen seriøs folkens? Hvis det er et faktum, kan du faktisk sette et eksempel mot en av de som "leder" mobbinga. Lest forrige side? Endret 24. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 ^^ Hjelper lite. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 hva vil du trådstarter ? hevne deg ? stoppe mobbingen ? begge deler ? og hvilken grad ? gi litt info Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg vil stoppe mobbingen. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Forhåpentligvis har du tatt et skritt i den retninga nå. Hvis du faktisk blir overfalt av en gjeng senere så er det på tide å involvere politiet. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Forhåpentligvis har du tatt et skritt i den retninga nå. Hvis du faktisk blir overfalt av en gjeng senere så er det på tide å involvere politiet. Sikkert gøy å involvere politiet ETTERPÅ om den gjengen er så gærne i hodet som han sier. Man vil gjerne beholde øynene, fingrene, nesa og tennene inntakt, og man aner jo ikke hva de kan finne på som hevn. Han nevner jo at han er redd for når karakterene begynner å telle fordi han plages av tanker på mobbingen, om han blir skadet på noen måte blir han nok ikke MINDRE deprimert...uff. Nei, pass deg for dem, og prøv å løse dette fredelig. Endret 24. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå