Tmz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei, jeg er ved flyplassen på trondheim og skal inn til byen ikveld men har ikke peiling på hva bussstoppene hetere, også har jeg allerede drikki litt og det gjør det ikke akkurat lettere å lete frem. Noen som kan hjelpe en stakkar? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Munkegata er i Trondheim Sentrum. Bussjåføren annonserer hvert stopp, så hold ørene åpne etter Munkegata. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Jeg er forresten på rica hotell som ligger i hell elns.. Okei takk. Du veit ikke hva bussstoppet her jeg er heter? Skulle gjerne sjekket opp når jeg må gå til bussen, hotellet ligger sånn 3 min unna flyplassen så kan jo forsåvidt bare gå dit. Endret 22. oktober 2010 av Tmz Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 lol tanken slo meg at jeg bare kunne spørre i resepsjone, takk anyways ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå