sinnaelgen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) hver gang jeg åpner en artikkel via bokmerke link for første gang pr dag kommer denne siden opp. Siden må da oppdateres før artikkelen kommer frem. hvorfor skjer dette ? pokker å .nå forsvant også linken . vel , det er snakk om et lit felt med en animert reklame Endret 22. oktober 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
phobia Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 hver gang jeg åpner en artikkel via bokmerke link for første gang pr dag kommer denne siden opp. Siden må da oppdateres før artikkelen kommer frem. Hei, Har du eksempel på en adresse som du opplever dette problemet med? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) I det siste så har likevel siden blitt oppdatert ( automatisk ) etter en stund av nettleseren. I dag tok det uvanlig kort tid. Så hvis jeg er heldig så forsvinner det kanskje helt av seg selv linken ser slik ut i dag : http: //da.feedsportal.com/c/33025/f/533362/s/f03888c/l/0L0Shardware0Bno0Cartikler0Ccatalyst0I10A0I10A0Ier0Iute0C790A65/ia1.htm grunnen til at jeg legger den ut slik er at jeg ikke helt stoler på lenke systemet på hardware. samme link som lenke jeg er heller ikke sikker på om det fungere på samme måte hos deg som hos meg edit : det er forskjellige sider hver gang så i gi deg en konkret link blir i grunne ikke helt riktig. nå ser jeg også at etter at jeg åpnet innlegget på nytt for å redigere lit var linken likevel forkortet av systemet deres. nå har jeg lagt den inn på nytt , men lagt inn none ekstra mellomrom for å hindre at den blir forkortet Endret 25. oktober 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
RBW Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei! Da har jeg endelig skjønt hva du mente, eller, jeg tror jeg har det i alle fall. Det er RSS du snakker om, og ikke lenker som du ved en tidligere anledning har bokmerket. Stemmer det? Det ble gitt grønt lys til den annonsen der i RSS-feeden, men jeg synes da det holder at den vises i feeden og ikke kommer opp på den måten der. Jeg skal sjekke opp videre. Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
RBW Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hepp! Da er melding sendt videre i systemet om at den skal bort. Trykker man på en lenke til en redaksjonell tekst skal man ikke få en reklame i fleisen. Beklager bryderiet dette har medført. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Det er i hvertfall bokmerket som "siste saker fra hardware" Men hvorfor blir ikke det første bokmerket ( artikkelen som jeg velger ) markert som lest. Det gjentar seg slik nesten hver gang jeg bruker bokmerket . Etter at jeg velger det nederste bokmerket listen som er nytt siden forrige dag blir det ikk emerker slik som de andre. Da tror man at det forsatt er uåpnet , selv om jeg har åpnet det Endret 26. oktober 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå