Fire^^ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hei! saken er denne: kjöpte meg ein brukt pc en toshiba qosmio x300. Denne var de vista på men tidligere eiger har installert en cracket versjon av windows 7. er så mye rot på datan da han ikke slettet alt og den henger seg ofte opp... Men det er ingen partisjon å jeg har ingen cd, hvilke muligheter har jeg her? Takker for svar! Endret 22. oktober 2010 av Fire^^ Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det står vel key til Vista under PCen? Der står det vel også Vista-versjon? Så da er det egentlig bare å laste ned en Vista-torrent, brenne den å installere, men bruke din ekte key istedet for å cracke. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 er en lapp under med vista home premium på ja er det produkt key? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Product key ja. Tippet du må laste en toshiba oem versjon av vista for at nøkkelen skal fungere Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 høres ut som mye stress dette nå synes jeg trykker f8 når jeg starter opp å får opp en haug med alternativer til recovery, men ingen er tilbake til fabrikk standard men kun tilbake 1 mnd. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hvis forrige eier har slettet recovery-partisjonen har du bare to valg. Lev med det eller fiks det Endret 23. oktober 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå