Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da var Fable runna, må si at Lionhead har skapt et interessant spill og her følger mine erfaringer. SPOILERALERT ALARM, ALARM, SPOILERALERT !!! Pass på - inneholder spoilere Spoilers incoming 1. Hadde helt glemt Balverines i dette spillet. Dreit på meg da de plutselig spratt opp foran meg. "Aoooooooooooooooooooohhhhhh" grøss - ekstra for cutscene hos Reaver. 2. Masse quester og mye å gjøre, men selv om 4 gullnøkler, 5 (?) demon doors, 50 gnomer, 50 blomster og 50 bøker var der, så hadde jeg tatt overraskende mange før jeg hadde runna spillet og skulle på jakt etter secrets.. 3. Chesty og Sunset House - fantastisk quest og jeg digga puzzle'n i huset. 4. Stoore områder, men jeg må si at det allikevel virket litt lite..? 5. En skikkelig anke, dette her: Når det er 121 dager igjen til angrepet til Crawler, så synes jeg du burde få en advarsel. Jeg har sett at ganske mange har brent seg på at de har trodd de har hatt god tid, men med en gang de starter events i throneroom så er det for sent. Legg da til at de sitter der med et øde Albion og 8 millioner gull de kunne ha overført til treasury så er det litt surt å begynne helt på nytt siden questgiverne er døde.. 6. Spillet var litt lett, eller? Jeg døde bare en gang og det var fordi jeg dreit på meg under kamp - se punkt 1. Ellers et bra spill som til og med dama mi digger. Gleder meg til DLC og å loke litt rundt når jeg kjeder meg. Masse småting å oppdage. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) . Endret 9. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Jeg er der kongen just har drept en fyr, og skal rømme eller noe (rett etter en irriterende lang tur i en dusts hus for å nesten bli drept). har jeg langt igjen? Sett innlegget ditt i spoilertags, det er ikke sikkert at alle har kommet så langt og vil vite hva som skjer i spillet.. Du er kommet ca halvveis Endret 9. november 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ble konge for ikke så altfor lenge siden. Eneste jeg "sliter" litt med er å få tak i penger + være "snill" med folket og holde alle løftene mine. Lurte på angående reperasjon av husene man kjøper. Er det ikke vits å gjøre det før den er på 0%? Det er vel ikke før da de som bor der nekter å betale. Hva våpen bruker dere? Jeg bruker en stor slegge med ca 115 damage eller noe slikt, tror den som forandrer seg har kun 100 dmg nu. Synes det var litt tamt med våpen iforhold til Fable 2. Endret 12. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ble konge for ikke så altfor lenge siden. Eneste jeg "sliter" litt med er å få tak i penger + være "snill" med folket og holde alle løftene mine. Lurte på angående reperasjon av husene man kjøper. Er det ikke vits å gjøre det før den er på 0%? Det er vel ikke før da de som bor der nekter å betale. Hva våpen bruker dere? Jeg bruker en stor slegge med ca 115 damage eller noe slikt, tror den som forandrer seg har kun 100 dmg nu. Synes det var litt tamt med våpen iforhold til Fable 2. Du behøver ikke å reparere før 0%, da får du ingen leie. Jeg mener også at den minker marginalt på veien til 0% også, men husker ikke helt sikkert.. Jeg synes akkurat det med husene var litt slitsomt i lengden så med en gang jeg kunne kjøpe bedrifter så kjøpte jeg alle bedriftene i spillet og 3-4 hus ved en innsjø. Våpenet mitt var stort sett Hero-sverd siden jeg så at sverdet ble annerledes etterhvert som jeg brukte det. Ser at Hero-sverdet til samboeren min utvikler seg helt annerledes, noe som er litt kult. I andre playthrough som jeg såvidt har påbegynt skal jeg være ond og jeg har tradet til med noen Legendaries som jeg skal maxe og bruke istedenfor.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Lurte på en ting, om man hopper over å feks lære "melee" lvl 3 og kjøper heller lvl 5. Jeg regner med at da vil min melee være lvl 5? For jeg tror det går an å kjøpe lvl 4 også men det blir jo bare sløs med "penger"? Hadde vært greit om noen kunne bekreftet dette ;p En i guilden jeg er med i (World of warcraft) sa at han ble veldig skuffet over avsluttningen i Fable 3, så blir spennende å se hva jeg selv synes =) Endret 13. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Lurte på en ting, om man hopper over å feks lære "melee" lvl 3 og kjøper heller lvl 5. Jeg regner med at da vil min melee være lvl 5? For jeg tror det går an å kjøpe lvl 4 også men det blir jo bare sløs med "penger"? Hadde vært greit om noen kunne bekreftet dette ;p En i guilden jeg er med i (World of warcraft) sa at han ble veldig skuffet over avsluttningen i Fable 3, så blir spennende å se hva jeg selv synes =) Hopper du over level 4 og kjøper lvl 5 i stedet, åpnes automatisk kisten for lvl 4 også. Du må også betale for begge kistene, så det er egentlig ingen grunn til å hoppe over en kiste. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Og det samme skjer med blacksmith, lute og pai? Har ikke funnet noen 'general stores' som selger kondomer enda. Eller er det kanskje ikke de jeg får kjøpt det hos? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Da har jeg spilt igjennom spillet Må si meg enig med at spillet er for lett, jeg døde kun én gang også og da var det pga jeg ikke var så veldig våken når jeg sloss. Litt snodig slutt, litt for lett. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Daua masse jeg :/ Fikk masse fære comments på youtube for det Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Synes det var litt kjipt at det ikke var noe oversikt over hvor mye helse man hadde, jeg pleier å bare trykke på helse pot'n når den kommer fram nede i hjørnet for å være sikker. Går også rundt med +20 stk. Eller jeg soper vel med meg alle pots jeg kommer over uansett om de er på tilbud eller ei ;p Har ikke noe problemer med cash for å si det mildt hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Daua en del ganger jeg også da jeg aldri brukte noen potions i det hele tatt, men jeg brydde meg ikke noe om det. Kampsystemet i Fable 3 er noe av det kjedeligste jeg har opplevd i et action-spill, så jeg ble aldri noe særlig engasjert i spillet. Endret 14. november 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Vet ikke helt hvorfor, men likte kampsystemet i Fable 2 bedre. Når man dør, mister man ikke bare noen par guild seals? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå