Gå til innhold

Den store Fable III tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skal si platekompaniet.no tar forhåndsbestillingene sine seriøst. Bestilte CE-utgaven på mandag, men nå viser det seg at de ikke har fått nok eksemplarer av MS. De får inn ny leveranse i neste uke, og som plaster på såret legger de ved en kopi av Halo: Reach. Er ikke dårlig service det, selv om jeg selvsagt har Reach fra før av.

Lenke til kommentar

Skal si platekompaniet.no tar forhåndsbestillingene sine seriøst. Bestilte CE-utgaven på mandag, men nå viser det seg at de ikke har fått nok eksemplarer av MS. De får inn ny leveranse i neste uke, og som plaster på såret legger de ved en kopi av Halo: Reach. Er ikke dårlig service det, selv om jeg selvsagt har Reach fra før av.

Bestilte og min CE fra platekompaniet og fikk den idag.

Lenke til kommentar

Jeg leser at man kan bruke co-op for å dele "sjeldne edelsteiner og legendariske våpen som kanskje ikke finnes i alle helters verden."

Vil dette si at den verdenen du spiller i blir generert for hver gang du starter et nytt spill, eller er dette knyttett opp til gamertag'en din?

Jeg er ikke så hypp på å saumfare diverse forumer for å finne "Legandary sword of Epicness" og det viser seg at bare en fyr i hele verden har det:

xXx LEET N00bKill4H 69 YO MUM XxX

som til alt overmål skal ha 1000 Euro og nakenbilder av Sarah Palin for å bytte/selge sverdet til deg.. For å toppe det skriver han "Should of/could of" i hvert jævla innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hva?

jeg og en venn fant forskjellige ting på samme plass i fable 2, så jeg tror spillet hiver ut forskjellige ting for hver gang man spiller.

Lenke til kommentar

Får save, så kikke i en kiste, loade, kikke, loade, helt til jeg finner noe bra:D

Kan du prøve om dette funker? Jeg trodde alt ble generert i starten av spillet..

Skjønner ikke save-systemet, så blir vanskelig. Kan prøve.

Du kan save og loade i sanctuary, på veggen med tannhjulet.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Alle sutrer over at dama dems får en mørk unge. Jeg spiller såklart dame siden jeg er jente, mannen hu har hatt seg med (som da er en annen spiller) er også lys.... Ungen min ble mørk... WTF?!?

Noen rare gener ute å går i spillet eller :p

Lenke til kommentar

Alle sutrer over at dama dems får en mørk unge. Jeg spiller såklart dame siden jeg er jente, mannen hu har hatt seg med (som da er en annen spiller) er også lys.... Ungen min ble mørk... WTF?!?

Noen rare gener ute å går i spillet eller :p

Elementær naturfag:

Alle lyse gener er recessive, Fable 3 er bare litt forut for resten av verden.. Til slutt er det ikke blondiner eller blåøyde folk igjen på planeten.

Lenke til kommentar

feil på piratkopien din? eller har du kjøpt spillet?

hvor mange timer varer dette spillet?

Hvordan jeg fikk tak i spillet er ikke viktig.

Får se om jeg tar en dag det regner i en sommerferie og runner på en dag, så trenger jeg ikke saver.

Dette spillet (Fable 3) skal være rundt 11 timer tror jeg. Jo flere quest, jo lengre, men flere quest er onde også

Noe som suger med spillet er at det grafikkmessig ser identisk ut med Fable 2, nesten også Fable 1..

Men story'n er jo viktigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...