Verbal Hologram Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ettersom at jeg er en utrolig stor fan av Fable serien, tenkte jeg at jeg kunne mekke en tråd med litt info, og innlegg der folk kan dele sine erfaring og/eller kommed med spørsmål * Microsoft Game Studios * Lionhead Studios * Role-Playing * Release: Oct 29, 2010 » * ESRB: Mature Gamespot Info fra Wikipedia Trailer/Gameplay/Preview http://www.youtube.com/watch?v=BvuIHSEX6x8&feature=fvw http://www.youtube.com/watch?v=IwaYMjHkuQ8 Hvor kjøpe? Tilbud? Gamestop Tilbud Lefdal Limited Edition Siba Normal Edition Endret 27. oktober 2010 av The-One Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ah! Har ikke fulgt med i det siste, og er ikke lenge før release! Og jeg er blakk en good stund fremover Bare håpe de selger LTD en liten stund etter release, så jeg får kjøpt meg det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 syntes at fable har mistet en god del av sjarmen siden fable 1. men det er mulig at jeg plukker opp fable 3 en eller annen gang. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 GeekGasm Det som er genialt er at du er ikke ferdig med spillet når du er konge.. -Person --Konge --- Ukjent. vanligvis ville du ha runna spillet når du var konge, men ikke her.. gleder meg:D Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gasm, Play.com har nå fått Fable 3 på lager.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Som jeg gleder meg Ikke lenge til nå xD Noen som vet hvor langt spillet cirka er? Endret 24. oktober 2010 av The-One Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Argh, typisk play, vente med å sende til realease datoen.. Men ut ifra det de har sagdt på lionhead, så virker det ut som det er lengre en 1, og 2. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ble veldig glad etter å ha sett co-op videoen. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Stort sett glimrende anmeldelser. Snitt på "5". Skal handles i morgen når det er i hyllene. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=L8jXBett6fA Digger dette spillet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 åhhh, ikke lenge igjen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det enda ikke ute i Norge? Haha! Har spilt en masse jeg Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det enda ikke ute i Norge? Haha! Har spilt en masse jeg Gratulerer med å være en pirat, skryt et annet sted. Personlig får jeg det ikveld om broren min kommer hjem Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det enda ikke ute i Norge? Haha! Har spilt en masse jeg Gratulerer med å være en pirat, skryt et annet sted. Personlig får jeg det ikveld om broren min kommer hjem Kjøper ikke Xbox 360 spill. Skal kjøpe da det kommer til PC neste år. Men vil ikke vente så lenge med å spille det. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Er det enda ikke ute i Norge? Haha! Har spilt en masse jeg Gratulerer med å være en pirat, skryt et annet sted. Personlig får jeg det ikveld om broren min kommer hjem Du kan forsatt skryte et annet sted, ettersom at hele innlegget ditt var meningløst. "Haha, har det enda ikke kommet ut?" Tror du vet det ganske godt, da du leste descriptionen på torrenten du lastet ned fra trackeren din... Kjøper ikke Xbox 360 spill. Skal kjøpe da det kommer til PC neste år. Men vil ikke vente så lenge med å spille det. Endret 28. oktober 2010 av The-One Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Trenger ikkje verre pirat for å ha spille idag, har ikkje spilt det enda, men det kom i posten idag. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Veldig tragisk å "skryte" at man har lastet ned. Da er det bedre å holde kjeft å se en annen vei Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Skryter ikke, mener bare det er teit at spillet kommer så mye senere i Norge enn i USA. Men virker som dere gjerne venter 2-3 dager etter det jeg leser her, så greit. Skriveleif. Endret 28. oktober 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 "Jeg kjøper ikke xbox360 spill". Det er veldig tragisk. "Cry me a river, spillet kommer litt senere buhu". Hva faen, er livet bassert på å spille, sorry, men syntes det er tragisk å ha en konsoll uten noen ekte spill. Husk: Dem som venter, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå