Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) TomHel 2 - 0 fnats fnats 0 - 1 TomHel Endret 12. november 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 fnats 0-1 TomHel Jaja, bra spilt. Synes kampene var jevne selvom jeg ikke scorte et eneste mål... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Du var god defensivt, ikke så god offensivt. Men med litt mer tur så hadde det lett vært et mål eller to. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Da er vel fristen for å få spilt gruppespill-kampene gått ut ? Da er vel fristen for å få spilt gruppespill-kampene gått ut ? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Jepp, for å gjøre det litt lettere for den som skal sette opp tabellen, her er alle mine resultater: Mister Gnu-petsky:0-5 petsky-Mister Gnu:9-0 petsky-predaction: 0-2 predaction-petsky: 1-1 petsky-UsualMr Muffy: 6-1 UsualMr Muffy-petsky: 0-1 Totalt 4 seire,1 uavgjort og 1 tap Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Er vel kun jeg og petsky igjen i min gruppe?, Mister Gnu har gitt seg og UsualMrMuffy finner jeg ikke på Xbox live.. :O, ser nå at petsky har spilt mo usualmrmuffy:S Endret 13. november 2010 av Predacton Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 UsualMr Muffy skriver gamertagen sin slik som dette, med mellomrom mellom MR og Muffy, ikke i et ord. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Her er mine resultater Nå har jeg satt 3-0 i walk-over på begge kampene mot Emils19911 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har ikke fått spilt med iNoiz ennå, han kan jo aldri og er nesten aldri aktiv i denne tråden. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har ikke fått spilt med iNoiz ennå, han kan jo aldri og er nesten aldri aktiv i denne tråden. Han trakk seg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Om han har trekt seg så er alle kampene mine spilt. 3 seiere og 1 uavgjort. Blir vel 5 seiere med de på walkover over Noiz. Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Er vel kun jeg og petsky igjen i min gruppe?, Mister Gnu har gitt seg og UsualMrMuffy finner jeg ikke på Xbox live.. :O, ser nå at petsky har spilt mo usualmrmuffy:S Predacton, visst du er i min gruppe, kan vi ta en kamp i dag? I så fall klokkeslett? PS Jeg er UsualMr Muffy Endret 14. november 2010 av m4riuss Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Glem det.. lalala Endret 15. november 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Beklager at eg trakk meg, men det med jobben gjore at eg ikkje kunne spille, er eg heldig blir det kanskje ein hybel på meg idag, og da er eg klar for neste cup. Viss derre ikkje ser so alvorligt på det at det blir ban. Beklager virkeligt men det med jobben kom veldi brått på. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Vil nå si at det å kjøpe seg hybel og jobb er bedre unnskyldninger enn at man synes at FIFA er dritt og at man heller skal spille et annet spill. For meg går det helt greit, og sånn det virker, så er vi ikke mange nok til å stille nok personer i cuper hvis ikke alle er med heller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Har laget en tabell som viser hvem som går videre. Jeg har ikke tatt med eventuelle walkovers. Har bare lagt inn de kampene som er spilt. Da får vi denne tabellen: Jeg blir gruppevinner i gruppe A, med Predection på andre. I gruppe B blir TomHel gruppevinner, mens Mentisy tar andreplassen. I gruppe C tar Torstein92 førsteplassen, og eveant94 andreplassen. Det vil ikke bli noen endringer i gruppene utenom antall poeng hvis poengene fra de som har trekt seg blir lagt til. (mener jeg, gjerne sjekk) Predection vil ikke ta igjen meg siden han ikke spilte mot Usual MrMuffy og vil dermed bare ende opp på 10 poeng med poengene fra Mister Gnu. Så da gjenstår det hvordan vi trekker sluttspillet får vi går videre. Hadde vært konge hvis noen som ikke er involvert i turneringen hadde gjort det, Latias Slik hadde tabellen sett ut hvis man får 3-0 mot de som har trukket seg i turneringen: Endret 15. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Til informasjon så er dette den siste cupen jeg holder her på forumet. En del av avtalen var at det skulle være aktivitet, men ser nå at det ikke er så stor interesse likevel. Hver spiller i samme gruppe møter hverandre to ganger. De to beste går videre til semien. Fristen for å få spilt disse fire kampene er lørdag 20.11. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg kan i kveld rundt 8-9 og utover. I morgen kan jeg ikke. Torsdag rekker jeg en kamp klokken 4, før jeg igjen er ledig rundt 8. Fredag kan jeg på kvelden. Lørdag er jeg opptatt, så viktig at vi får spilt kampene før da, TomHel og Predacton. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Kan fra 6 og utover. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Kan ikke i dag, men kan hver dag utover etter 16.00. Fredag kan jeg hele dagen og hele helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå