Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det bare er jeg som har for mye fritid, men synes det er dårlig at så mange trekker seg når man har meldt seg på. Vet ikke om det er noen andre enn meg som faktisk er ferdig med gruppespillet eller i det hele tatt har spilt flere enn 2 kamper.

Legg hverandre til på Live med engang slik at man ser når den andre er på Live og avtal et tidspunkt når man kan spille. Enten her eller på Xbox Live, som egentlig er lettere også.

Lenke til kommentar

Jeg trekker meg ikke pga tiden. Trekker meg pga jeg heller vil spille BO atm. Har sagt at jeg sikkert kommer til å prøve spillet etter patchen. Men før det, nada! Dette vet jeg gjelder flere, er ikke morsomt å bli skuffa så innmari som vi har blitt nå. Det må folk har forståelse for!

Lenke til kommentar

Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper.

Poenget da er, hva er vitsen?

Skal jeg skru på fifa for å spille en kamp jeg ikke bryr meg om eller skal jeg bare melde meg ut så jeg slipper det?

Jeg står på mitt. FIFA blir å finne igjen i xboxen fra og med 17 november.

Lenke til kommentar

Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper.

Skal jeg skru på fifa for å spille en kamp jeg ikke bryr meg om eller skal jeg bare melde meg ut så jeg slipper det?

Kommer ikke patchen i morgen da?
Lenke til kommentar

Til PS3. Vi med Xbox må vente til onsdag. Helt håpløst, men sånn fungerer EA

Kommet en update nå så jeg.

UPDATE: So I've received word there's a good chance the X360 update will be available tomorrow at the same time as the PS3 update. Not 100% confirmed but thanks to our MS liaisons for working with MS on this. Cheers - PW.
Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Poenget er at du har meldt det på en turnering og du ødelegger for resten av deltakerne ved å trekke deg. Samme situasjonen med quitere i FIFA. Når de ligger under 4-0 til pause, hvorfor skal de forsette å spille, de har det jo ikke noe morsomt.

Og nå som patchen er kommet så får vi se om du spiller de siste kampene...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Poenget er at du har meldt det på en turnering og du ødelegger for resten av deltakerne ved å trekke deg. Samme situasjonen med quitere i FIFA. Når de ligger under 4-0 til pause, hvorfor skal de forsette å spille, de har det jo ikke noe morsomt.

Og nå som patchen er kommet så får vi se om du spiller de siste kampene...

Ødelegger? Jeg gir meg og de som skulle spille mot meg taper ingenting på det, de får seier. Så hva ødelegger jeg?

Skjønner derimot at det hadde vært annerledes hadde jeg spilt i sluttspillet, men gir meg etter bare å ha spilt 1 kamp.

Nei kommer ikke til å fortsette. Patchen er dårlig og gjør INGENTING med selve gameplayet. Så gir meg med FIFA. Fokuserer heller på spill som gir meg det de lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...