Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Klae fnats? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Klar nå Er vanskelig å arrangere en kamp via et forum gitt. Legg meg til på live hvertfall, og inviter meg til kamp når du er på. Kan du i morgen? For å være sikker så kan vi avtale et bestemt tidspunkt... Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Som sagt kan eg berre spille i helga, siden eg ikkje fikk spilt i helga, må eg trekke meg Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Mulig det bare er jeg som har for mye fritid, men synes det er dårlig at så mange trekker seg når man har meldt seg på. Vet ikke om det er noen andre enn meg som faktisk er ferdig med gruppespillet eller i det hele tatt har spilt flere enn 2 kamper. Legg hverandre til på Live med engang slik at man ser når den andre er på Live og avtal et tidspunkt når man kan spille. Enten her eller på Xbox Live, som egentlig er lettere også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg trekker meg ikke pga tiden. Trekker meg pga jeg heller vil spille BO atm. Har sagt at jeg sikkert kommer til å prøve spillet etter patchen. Men før det, nada! Dette vet jeg gjelder flere, er ikke morsomt å bli skuffa så innmari som vi har blitt nå. Det må folk har forståelse for! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Helt greit å bli skuffa, men har man meldt seg på noe så bør man fullføre, selv om det er en cup som går på et forum. Man viste at BO kom denne uka, og det er noe man kunne vurdert før man valgte å bli med på denne cupen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Haha, sovna på sofaen igår fnats. Har helg så kan ta det i natt eller i morgen ifra 9 og utover? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper. Poenget da er, hva er vitsen? Skal jeg skru på fifa for å spille en kamp jeg ikke bryr meg om eller skal jeg bare melde meg ut så jeg slipper det? Jeg står på mitt. FIFA blir å finne igjen i xboxen fra og med 17 november. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper. Poenget da er, hva er vitsen? Skal jeg skru på fifa for å spille en kamp jeg ikke bryr meg om eller skal jeg bare melde meg ut så jeg slipper det? Jeg står på mitt. FIFA blir å finne igjen i xboxen fra og med 17 november. Kommer ikke patchen i morgen da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Til PS3. Vi med Xbox må vente til onsdag. Helt håpløst, men sånn fungerer EA Kommet en update nå så jeg. UPDATE: So I've received word there's a good chance the X360 update will be available tomorrow at the same time as the PS3 update. Not 100% confirmed but thanks to our MS liaisons for working with MS on this. Cheers - PW. Endret 11. november 2010 av Emils1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Haha, sovna på sofaen igår fnats. Har helg så kan ta det i natt eller i morgen ifra 9 og utover? I dag passer det. Når i dag vil du spille kampene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Halv 11? 12? Vet ikke hva som skjer på ettermiddagen idag. Endret 12. november 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper. Poenget da er, hva er vitsen? Skal jeg skru på fifa for å spille en kamp jeg ikke bryr meg om eller skal jeg bare melde meg ut så jeg slipper det? Jeg står på mitt. FIFA blir å finne igjen i xboxen fra og med 17 november. Poenget er at du har meldt det på en turnering og du ødelegger for resten av deltakerne ved å trekke deg. Samme situasjonen med quitere i FIFA. Når de ligger under 4-0 til pause, hvorfor skal de forsette å spille, de har det jo ikke noe morsomt. Og nå som patchen er kommet så får vi se om du spiller de siste kampene... Endret 12. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Halv 11? 12? Vet ikke hva som skjer på ettermiddagen idag. Vær på Live rundt halv 11 i kveld da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Helt enig.. Ikke trekk dere da folkens.. Ok, greit nok om man rett og slett ikke har tid, men for å spille et annet spill? Man klarer å presse inn et par fifakamper. Poenget da er, hva er vitsen? Skal jeg skru på fifa for å spille en kamp jeg ikke bryr meg om eller skal jeg bare melde meg ut så jeg slipper det? Jeg står på mitt. FIFA blir å finne igjen i xboxen fra og med 17 november. Poenget er at du har meldt det på en turnering og du ødelegger for resten av deltakerne ved å trekke deg. Samme situasjonen med quitere i FIFA. Når de ligger under 4-0 til pause, hvorfor skal de forsette å spille, de har det jo ikke noe morsomt. Og nå som patchen er kommet så får vi se om du spiller de siste kampene... Ødelegger? Jeg gir meg og de som skulle spille mot meg taper ingenting på det, de får seier. Så hva ødelegger jeg? Skjønner derimot at det hadde vært annerledes hadde jeg spilt i sluttspillet, men gir meg etter bare å ha spilt 1 kamp. Nei kommer ikke til å fortsette. Patchen er dårlig og gjør INGENTING med selve gameplayet. Så gir meg med FIFA. Fokuserer heller på spill som gir meg det de lover. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Selfølgelig ødelegger det for resten når noen trekker seg, det må du da se. Og selfølgelig er det ditt valg å trekke deg, men jeg synes det er stygt og unødvendig. En kamp tar ca 15 min, og totalt vil 6 kamper ta maks 2 timer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Halv 11? 12? Vet ikke hva som skjer på ettermiddagen idag. Vær på Live rundt halv 11 i kveld da. Eller så snart som mulig? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Har nettopp kommet hjem, er klar nå TomHel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå