Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II

Latias

Anbefalte innlegg

Hvis emils trekker seg, hvordan løser vi det? Fjernet fra gruppen, eller walk-over på kampene?

Jeg er den eneste som har spilt mot emils, og den kampen endte uavgjort. Hvis vi løser det med walk-over, bør vel jeg også få 2 walk-over, selv om jeg har spilt den ene kampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Black Ops ? :D

Ohyes. Bytta inn Fifa11, Fifa10 og Just cause 2 og betalte en hundrelapp for Black Ops. Må si at det er noe av det smartere jeg her gjort i år..

Helt til patchen kommer og FIFA11 blir bra igjen....

Venter å ser jeg;) Folk sa FIFA skulle være bra når det kom ut, hvem hadde rett?

Lenke til kommentar

Mener bare at det er litt waste å betale 100 kroner og tre spill for et spill. Spesielt når et av spillene kan bli bedre pga en patch som (sannsyneligvis) kommer i løpet av den neste måneden. Jeg ville vente å sett.

Ja det er jeg enig i. Hadde ikke bytt inn FIFA 11 før jeg vet det aldri vil bli bedre. Kommer til å sette det i boxen den dagen patchen kommer!

Lenke til kommentar

Mener bare at det er litt waste å betale 100 kroner og tre spill for et spill. Spesielt når et av spillene kan bli bedre pga en patch som (sannsyneligvis) kommer i løpet av den neste måneden. Jeg ville vente å sett.

Ja det er jeg enig i. Hadde ikke bytt inn FIFA 11 før jeg vet det aldri vil bli bedre. Kommer til å sette det i boxen den dagen patchen kommer!

Jeg har tatt det standpunktet. Kunne seff ha venta, men etter å ha lest side opp og side ned det siste halve året om hvor mye jobb EA har lagt inn i be a pro, at de har skrevet om career mode så det er MYE bedre og masse, masse annet så har jeg en magefølelse av at en stakkarslig patch ikke gjør allverdens. Husk at teamet jobber med Fifa 12 nå, så det er garantert sparsommelig med folk som jobber på patchen.

Men jeg håper jeg spiser mine ord om noen uker når patchen kommer, og at jeg må krype til korset og kjøpe meg fifa11 igjen. Tross alt er det en situasjon alle vinner på.

*edit, men nok offtopic. Kan ta resten av diskusjonen i Fifa-tråden. Dere har en cup å vinne :)

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

TomHel, nå?

Kan du ikke nå så kan jeg i morgen fra 18 og utover, bare si et tidspunkt.

Blæææ. Skal i bursdag i kveld. Får se om jeg kommer hjem i kristen manns tid.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...