Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Skal på fotballtrening i løpet av ettermiddagen, men får muligens presset inn noen kamper på kvelden. Kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Skal på fotballtrening i løpet av ettermiddagen, men får muligens presset inn noen kamper på kvelden. Kan ikke garantere noe. Bare si ifra om du får presset inn noe Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Kan spille i morra før kl 20.45! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon.. Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker? Kjenner følelsen av å miste all motivasjon, tapte jo 7-0 for TomHel i den ene semifinalen. Jeg bruker en egenkomponert 4-4-2, har den på delte formasjoner, så er bare å laste den ned. Tror at jeg bruker den defaulte taktikken, altså pressure, speed og de greiene der. Men har laget en som jeg tenke passet bedre, men er nok formasjonen som gjør best. Hvor og hvordan lager man egenkomponert formasjon? Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon.. Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker? Kjenner følelsen av å miste all motivasjon, tapte jo 7-0 for TomHel i den ene semifinalen. Jeg bruker en egenkomponert 4-4-2, har den på delte formasjoner, så er bare å laste den ned. Tror at jeg bruker den defaulte taktikken, altså pressure, speed og de greiene der. Men har laget en som jeg tenke passet bedre, men er nok formasjonen som gjør best. Hvor og hvordan lager man egenkomponert formasjon? Det er vel My FIFA -> Edit Teams -> Team Management Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Noen i gruppe C som gidder å spille nå? Har tid i kveld og torsdag, men etter det er det lang tid til før jeg får tid igjen. Vi må få unnagjort disse kampene!! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Samme her, men Noiz gir ingen lyd fra seg, så begynner å få problemer med å få tid til å ta kampene mot ham. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Har Noiz og Eveant igjen.. Hadde vært veldig greit å få tatt det på torsdag. Jeg ser CL-høydepunkter nå, så skal jeg legge meg etterpå. Kan Noiz og Eveant sende meg en PM om når de kan spille? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er vel lettest å ta det ikveld for meg. Jobber fram til 9, så jeg er med kl 21:30 Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Gruppe B: Kan spille i dag frem til ca 20.00 Har igjen to kamper med Tomhel og én kamp med Emils Endret 3. november 2010 av Mentis Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Eg har fått meg lerlingplass og har vert borte heile veka, håper gruppa mi har tid til å spille i helga Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 petsky-predaction: 0-2 predaction-petsky: 1-1 jeg spilte shit, spamma bakromm selv om jeg skjønte det ikke funka. Uansett, grattis med seieren. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 petsky-predaction: 0-2 predaction-petsky: 1-1 jeg spilte shit, spamma bakromm selv om jeg skjønte det ikke funka. Uansett, grattis med seieren. Ja, de bakromspasningene ble ganske lette å lese.Takk for kampene:) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Eg har fått meg lerlingplass og har vert borte heile veka, håper gruppa mi har tid til å spille i helga Kan ikke før søndag kveld. Håper du kan da Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Eg har fått meg lerlingplass og har vert borte heile veka, håper gruppa mi har tid til å spille i helga Det har jeg, vet bare ikke helt når enda. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Spille nå, Eveant? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 UsualMrMuffy/m4rrius.... Klar til kamp snart? Hadde vært fint hvis vi tok det løpet av fredagen da jeg er opptatt resten av helgen og neste uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kan spille kampene i gruppe B, bare gi en lyd. Kommer hjem fra trening 7. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Kan spille kampene i gruppe B, bare gi en lyd. Kommer hjem fra trening 7. Skriv her i forumet når du er klar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå