Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon..

Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker?

Kjenner følelsen av å miste all motivasjon, tapte jo 7-0 for TomHel i den ene semifinalen.

Jeg bruker en egenkomponert 4-4-2, har den på delte formasjoner, så er bare å laste den ned. Tror at jeg bruker den defaulte taktikken, altså pressure, speed og de greiene der. Men har laget en som jeg tenke passet bedre, men er nok formasjonen som gjør best.

Hvor og hvordan lager man egenkomponert formasjon?

Lenke til kommentar

Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon..

Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker?

Kjenner følelsen av å miste all motivasjon, tapte jo 7-0 for TomHel i den ene semifinalen.

Jeg bruker en egenkomponert 4-4-2, har den på delte formasjoner, så er bare å laste den ned. Tror at jeg bruker den defaulte taktikken, altså pressure, speed og de greiene der. Men har laget en som jeg tenke passet bedre, men er nok formasjonen som gjør best.

Hvor og hvordan lager man egenkomponert formasjon?

Det er vel My FIFA -> Edit Teams -> Team Management

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...