Teipball Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Ferdig med særemne og klar for kamper. Bare send meldinger her og hvis jeg er på xbox live bare send beskjed. Har lagt til dere i gruppa mi på xbox live, men virker som UsualMrMuffy ikke finnes, mulig skrevet feil eller noen mellomrom. Men bare sendt venneforespørsel til meg eller si hvordan det skrives Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Mentiys og dere andre fra Gr B. Jeg blir tilgjenglig senere i kveld hvis det passer! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jeg hadde tenkt å spille i kveld, men både box og fifa er ustabile. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Er i gruppe B, og kan spille i løpet av kvelden. Fra 9 og utover, tenkte jeg skulle gjøre litt algebra. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Er i gruppe B, og kan spille i løpet av kvelden. Fra 9 og utover, tenkte jeg skulle gjøre litt algebra. Kan spille mot deg rundt 22.00? Skal spille irl fotballkamp 20.45. Er bare bedriftsfotball, så er ferdig på 40-50 minutter. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 cRISTIANO ronaldo kan ta B-fart og renne meg bak for satan ass jeg hater den mannen, realk og hele jævla supercupen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Om noen i gruppe C skulle stikke innom denne tråden i dag: Legg meg til og inviter meg. Jeg kan spille i hele kveld. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Petsky - Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Mister Gnu-petsky:0-5 petsky-Mister Gnu:9-0 Den første kampen er egentlig ganske gjevn. Jeg fortjener seieren, men ikke 5-0. Du burde scort og jeg burde ikke scort 5. Var vel også 2 cornermål og et frisparkmål av Ronaldo, akkurat som den første kampen vi spilte mot hverandre i forrige cup. Og hvorfor brukte du ikke Robben? Endret 1. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Mister Gnu-petsky:0-5 petsky-Mister Gnu:9-0 Vet du hva? Du kan ta Ronaldo og Real og dytte det hardt opp i #¤%, og så kan den ¤#%&/ og #¤%"¤ helve%¤& Sat%¤ jæ&%/ ! Skjønner du? &%¤&¤% ass! Har aldri sett et verre spill og jeg har vært på postens piknik på Ekeberg hvor vi hadde fotballcup. Fy f¤W%%¤# jeg er så %¤#E%¤#&//( forbanna nå atte, yarr! Mister Gnu-petsky:0-5 petsky-Mister Gnu:9-0 Den første kampen er egentlig ganske gjevn. Jeg fortjener seieren, men ikke 5-0. Du burde scort og jeg burde ikke scort 5. Var vel også 2 cornermål og et frisparkmål av Ronaldo, akkurat som den første kampen vi spilte mot hverandre i forrige cup. Og hvorfor brukte du ikke Robben? Robben var hjemme med syk hund i kveld. Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon.. Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker? Endret 1. november 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Når har du mulighet til å spille Noiz ? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon.. Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker? Kjenner følelsen av å miste all motivasjon, tapte jo 7-0 for TomHel i den ene semifinalen. Jeg bruker en egenkomponert 4-4-2, har den på delte formasjoner, så er bare å laste den ned. Tror at jeg bruker den defaulte taktikken, altså pressure, speed og de greiene der. Men har laget en som jeg tenke passet bedre, men er nok formasjonen som gjør best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Er i gruppe B, og kan spille i løpet av kvelden. Fra 9 og utover, tenkte jeg skulle gjøre litt algebra. Kan spille mot deg rundt 22.00? Skal spille irl fotballkamp 20.45. Er bare bedriftsfotball, så er ferdig på 40-50 minutter. Sure. Bed. fotball er pro Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Er i gruppe B, og kan spille i løpet av kvelden. Fra 9 og utover, tenkte jeg skulle gjøre litt algebra. Kan spille mot deg rundt 22.00? Skal spille irl fotballkamp 20.45. Er bare bedriftsfotball, så er ferdig på 40-50 minutter. Sure. Bed. fotball er pro Er klar nå Vil starte asap slik at jeg kan dusje i tide x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Lykke til Endret 1. november 2010 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Lykke til Prøver å starte fifa, så kommer det opp at mitt online pass er korrupt... Hva fan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Fifa er fucka. start en online kamp, så får du tibudet om å laste det ned. Så henger det seg i 5 min, og etter 5 min så har du fått det. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Nå får jeg "EA servers are not available at this time. Please try again." Er det greit jeg går og dusjer, så prøver vi igjen etterpå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jada. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Jada. EA servere er fortsatt ikke tilgjengelige. Vi får vel prøve igjen i morgen. Når passer det for deg, om det passer i det hele tatt? For meg går det greit klokken 4 og utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå