Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II

Latias

Anbefalte innlegg

Ferdig med særemne og klar for kamper. Bare send meldinger her og hvis jeg er på xbox live bare send beskjed. Har lagt til dere i gruppa mi på xbox live, men virker som UsualMrMuffy ikke finnes, mulig skrevet feil eller noen mellomrom. Men bare sendt venneforespørsel til meg eller si hvordan det skrives :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mister Gnu-petsky:0-5

petsky-Mister Gnu:9-0

Den første kampen er egentlig ganske gjevn. Jeg fortjener seieren, men ikke 5-0. Du burde scort og jeg burde ikke scort 5. Var vel også 2 cornermål og et frisparkmål av Ronaldo, akkurat som den første kampen vi spilte mot hverandre i forrige cup.

Og hvorfor brukte du ikke Robben?

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Vet du hva?

Du kan ta Ronaldo og Real og dytte det hardt opp i #¤%, og så kan den ¤#%&/ og #¤%"¤ helve%¤& Sat%¤ jæ&%/ ! Skjønner du? &%¤&¤% ass!

Har aldri sett et verre spill og jeg har vært på postens piknik på Ekeberg hvor vi hadde fotballcup.

Fy f¤W%%¤# jeg er så %¤#E%¤#&//( forbanna nå atte, yarr!

Den første kampen er egentlig ganske gjevn. Jeg fortjener seieren, men ikke 5-0. Du burde scort og jeg burde ikke scort 5. Var vel også 2 cornermål og et frisparkmål av Ronaldo, akkurat som den første kampen vi spilte mot hverandre i forrige cup.

Og hvorfor brukte du ikke Robben?

Robben var hjemme med syk hund i kveld.

Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon..

Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker?

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Men ja, første kamp gikk bra inntil jeg hadde kasta bort nok sjanser. Når jeg atpåtil snubler bort ballen og slipper inn 3 mål på rappen så mister jeg all motivasjon..

Men du spiller jævlig bra og i andre kamp rundspilte du meg helt. Bruker noen bestemte taktikker?

Kjenner følelsen av å miste all motivasjon, tapte jo 7-0 for TomHel i den ene semifinalen.

Jeg bruker en egenkomponert 4-4-2, har den på delte formasjoner, så er bare å laste den ned. Tror at jeg bruker den defaulte taktikken, altså pressure, speed og de greiene der. Men har laget en som jeg tenke passet bedre, men er nok formasjonen som gjør best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Er i gruppe B, og kan spille i løpet av kvelden. Fra 9 og utover, tenkte jeg skulle gjøre litt algebra.

Kan spille mot deg rundt 22.00? Skal spille irl fotballkamp 20.45. Er bare bedriftsfotball, så er ferdig på 40-50 minutter.

Sure. Bed. fotball er pro :thumbup:

Lenke til kommentar

Er i gruppe B, og kan spille i løpet av kvelden. Fra 9 og utover, tenkte jeg skulle gjøre litt algebra.

Kan spille mot deg rundt 22.00? Skal spille irl fotballkamp 20.45. Er bare bedriftsfotball, så er ferdig på 40-50 minutter.

Sure. Bed. fotball er pro :thumbup:

Er klar nå :p Vil starte asap slik at jeg kan dusje i tide x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...