Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 I kveld? I morgen tidlig? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) I kveld, når passer det? Jeg skal spise nå, men etter det er jeg klar. Hadde vært veldig bra hvis vi kunne tatt det ca 8. edit: Jeg er klar, så bare kom på når du er klar. Men greit hvis det ikke blir for sent. edit 2: bare send melding på xbox live når du er klar, er pålogget utover, men på et annet spill. Endret 27. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hadde 39 i feber utover kvelden så det var plutselig ikke så aktuelt lenger. Kan egentlig spille i hele dag, men har ikke noe lyst. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Øver til tentamen så passer egentlig dårlig i dag, hadde vært veldig fint om vi kunne utsatt det til tirsdag, for da er jeg ferdig med tentamen, og du er mest sannsynelig frisk igjen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Da er jeg klar fra 7 og utover så tar vi kampene i dag siden vi allerede er over fristen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ok, så hva gjør vi? TomHel er litt vanskelig å få tak i, og han er sikkert syk fortsatt. Jeg er klar for å få spilt kampen, men er jo vanskelig når man ikke har noen å spille mot. Så utsette fristen mer, eller jeg videre på walkover, eller ender Mentis opp med å vinne hele greia? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Absolutt siste frist for dere to er på fredag. Om Tom ikke møter opp, får du walkover til finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er på bedringens vei nå. Men jeg holdt ikke avtalen = du vinner. Enkelt og greit det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Da er det vel bare å spille finalen. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Teipball: Når har du tid til å ta finalen? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Så og si når som helst. Men vi kan godt ta den i morra fra 12-og utover. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ok, i morgen rundt 16.00 er jeg ferdig på jobb og kommet meg hjem. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har sendt deg friend request, men du har ikke svart. Så bare svar på den og gibeskjed når du er klar til å spille. Lenke til kommentar
Mentis Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Petsky 0 - 4 Mentis Føler det var fortjent, men syns ikke helt resultatet reflekterte kampen. Vi hadde begge gode sjanser, men jeg var effektiv foran mål. Takk for kampen Teipball, og gratulerer med runner-up =) Endret 3. desember 2010 av Mentis Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 confirmed. Gratulerer med seieren. Vel fortjent, selv om jeg burde scort og du fikk et par enkle mål. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Da er vi klare for cup nr 3? Noen som vil arrangere? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Latias, pliiiiiiiiiiiiiis? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Sorry, har allerede startet nok av aktuelle tråder her på forumet. Secret santa, årets bruker, Prediction League (som jeg ikke har fått oppdatere på en god del tid). Blir for mye på en gang om jeg skulle starte en ny Xbox-cup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå