hawkman20 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei =) Lurte på om dere hadde noen tips til tjenestetype som jeg skal velge. Skal på sesjon 11.nov. Som tittelen sier liker jeg å jobbe med realfag når det kommer til skole. Er det noen tjenester der man kan få benyttet disse kunnskapene? Ellers så er formen grei. 12.20 på 3000m for å nevne et eksempel. Har også tenkt på en mer ordinær førstegangstjeneste i hæren eller noe. Har dere noen innspill? =) Lenke til kommentar
hawkman20 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Tenker spesielt på matte og fysikk som jeg har nå i 3.klasse. Hadde alle realfagene i 2. klasse.(Fy,Ma,Kj,Bi) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er ikke så kjent med Norges forsvar, er selv svensk. Jeg er også interesert i realfag, og tenker på CBRN. Fant en link på mil.no, men den er visst ødelagt. http://www.mil.no/felles/fkl/start/avdelinger/fabcs/cbrn/ CBRN står for Chemical, Biological, Radioactive, Nuclear. Altså får du hantere gifter o.l. Du kan jo også søke mot mer tekniske innriktninger f.eks ingenjør. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ellers er din kompetanse perfekt til menig våpenassistent i ubåtvåpenet i Sjøforsvaret! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Mener at forsvaret sendte ut brev til elever med realfag for ett par år siden og ba dem søke ingeniørutdannelse i forsvaret. Det kan jo kanskje være noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå