Per-Inge-2613 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hei! Raskt og greit spørsmål: Hvor mange fotobokser er det i denne tunnelen? Jeg ser at Vegvesenet opplyser om 2 stk, men er dette tilsammen i hele tunnelen, eller mener de to stk hver vei? :-) Endret 22. oktober 2010 av Per-Inge-2613 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Gudvang Nordgående: ved 7km-merket. Gudvang Sørgående: ved 9km-merket. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Uten at jeg kan si det helt sikkert, men mener å huske at det var 2 bokser i hver retning. 1 plassert et par-tre km. eller noe inn i tunnelen og 1 rundt to-3 km. før du kommer ut av den igjen. Skal nå sies at det er omtrent 4 år siden sist jeg kjørte gjennom den tunnelen. Vet ikke om det er av nytte, men det er 3 stk. i hver retning i lærdalstunnelen. Spredt omtrent jevnt utover i tunnelen. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lærdalstunnellen Nordgående: 2km, 14km og 21km Lærdalstunnellen Sørgående: 10km og 22km Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Til Oslo fra Bergen 4opp/7ned Til Bergen fra Oslo 2opp/9ned Pass opp for lærdalstunellen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå