Gå til innhold

Tips til noe jeg kan spise for å legge på meg?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt/mann på 19 år. Er 183 cm høy og veier rundt 63 kg. Det er på grensen mot undervektig, og jeg har gått inn for å prøve å legge på meg.

 

Jeg spiser en del brødmat, 3-4 skiver grovbrød til frokost, lunsj og kvelds. Spiser normal, og som oftest sunn middag. Knasker litt på kjeks, frukt og grønnsaker mellom dette.

Leter etter rimelige måter å legge på meg litt (ikke bare muskler altså, trenger bare mer masse...)

 

Har noen tips til ting som er enkelt, billig, og som man kan spise masse av uten av det blir usunt?

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en gutt/mann på 19 år. Er 183 cm høy og veier rundt 63 kg. Det er på grensen mot undervektig, og jeg har gått inn for å prøve å legge på meg.

 

Jeg spiser en del brødmat, 3-4 skiver grovbrød til frokost, lunsj og kvelds. Spiser normal, og som oftest sunn middag. Knasker litt på kjeks, frukt og grønnsaker mellom dette.

Leter etter rimelige måter å legge på meg litt (ikke bare muskler altså, trenger bare mer masse...)

 

Har noen tips til ting som er enkelt, billig, og som man kan spise masse av uten av det blir usunt?

Tusen takk :)

 

kjøtt ,fisk,melk,egg,ost..just a few :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rart ingen har nevnt havregryn..

Koster vel 9kr per pakke, og en slik pakke holder i 2-4 uker for min del. Kan også være ganske godt hvis man tilbereder det rett i form av grøt ol.. Opp til deg!

Men billig, masse kalorier, enkelt og KJEMPESUNDT mtp alle vitaminene, fibrene og mineralene som er i grynen. :)

 

Man Trenger ikke spise drit for å legge på seg.. Spis mye mat, mye proteiner og sunne karbohydrater. Å spise chips og burger er ikke den rette måten å bulke på.

Endret av baBuShKa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...