Brukernavn2010 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er en gutt/mann på 19 år. Er 183 cm høy og veier rundt 63 kg. Det er på grensen mot undervektig, og jeg har gått inn for å prøve å legge på meg. Jeg spiser en del brødmat, 3-4 skiver grovbrød til frokost, lunsj og kvelds. Spiser normal, og som oftest sunn middag. Knasker litt på kjeks, frukt og grønnsaker mellom dette. Leter etter rimelige måter å legge på meg litt (ikke bare muskler altså, trenger bare mer masse...) Har noen tips til ting som er enkelt, billig, og som man kan spise masse av uten av det blir usunt? Tusen takk Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er en gutt/mann på 19 år. Er 183 cm høy og veier rundt 63 kg. Det er på grensen mot undervektig, og jeg har gått inn for å prøve å legge på meg. Jeg spiser en del brødmat, 3-4 skiver grovbrød til frokost, lunsj og kvelds. Spiser normal, og som oftest sunn middag. Knasker litt på kjeks, frukt og grønnsaker mellom dette. Leter etter rimelige måter å legge på meg litt (ikke bare muskler altså, trenger bare mer masse...) Har noen tips til ting som er enkelt, billig, og som man kan spise masse av uten av det blir usunt? Tusen takk kjøtt ,fisk,melk,egg,ost..just a few Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du kan kjøre et kalorioverskudd. Det vil si at du inntar mer mat/energi enn du har behov for og kroppen vil legge resterende igjen i fettlagrenene dine. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 For rask vektøkning; helmelk, 1 ss olje etter hvert måltid eller 1 boks peanøttsmør om dagen. For mer regulert vektoppgang, tell kcal og prøv å ligg ca. på 30-40 kcal pr kg kroppsvekt (se hva som passer for deg, begynn lavt og jobb deg oppover). Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Erstatt all vatn, brus og lignande med melk, Helmelk viss du syns det smaker greit. Ellers kjøtt, egg, fisk, grove brødskiver med masse pålegg Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Erstatt all vatn, brus og lignande med melk, Helmelk viss du syns det smaker greit. Ellers kjøtt, egg, fisk, grove brødskiver med masse pålegg og ikke vær redd for smør på brødskiva! å ta seconds Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Potetegull og burger Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nøtter, ja. Nøtter og turmix-pakker inneholder svært mange kalorier, men er samtidig også sunt. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 egg og bacon og karbonader med smør på brødskiva, pluss melk som nevnt Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Rart ingen har nevnt havregryn.. Koster vel 9kr per pakke, og en slik pakke holder i 2-4 uker for min del. Kan også være ganske godt hvis man tilbereder det rett i form av grøt ol.. Opp til deg! Men billig, masse kalorier, enkelt og KJEMPESUNDT mtp alle vitaminene, fibrene og mineralene som er i grynen. Man Trenger ikke spise drit for å legge på seg.. Spis mye mat, mye proteiner og sunne karbohydrater. Å spise chips og burger er ikke den rette måten å bulke på. Endret 5. november 2010 av baBuShKa 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Du kan drikke mye cola, jeg blir hvertfall god og rund av det Endret 5. november 2010 av Catoa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå