Kvalheimaren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har tid no, om du har tid steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Har tid no, om du har tid steen_jadd er klar jeg, inviter du. Lenke til kommentar
erikern Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 erikern - steen_jadd 3-1 erikern - steen_jadd 1-0 Det var jevne kamper, men kjipt å ha en kjæreste i huset når jeg spiller fifa :!: det må være stille og full konsentrert.. hehe Men Latias.. man_utd100... kan du spille snart? ser du er pålogget, men svarer ikke på psn? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Kvalheimaren vant den første kampen. Var det 5-1 eller 6-1? Du var klart bedre, og imponerte med å være ekstremt effektiv forran mål. Takk for kampen Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kvalheimaren 5 - 1 steen_jadd Lenke til kommentar
erikern Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Kvalheimaren 5 - 1 steen_jadd Høres bra ut for målforskjellen til steen.. du må vinne den 2. kampen og.. Masse mål;) så har jeg en sjangs til å få 2. plassen :!: Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Kvalheimaren 5 - 1 steen_jadd Høres bra ut for målforskjellen til steen.. du må vinne den 2. kampen og.. Masse mål;) så har jeg en sjangs til å få 2. plassen :!: Minner om at innbyrdes oppgjør er gjellende ved lik poengsum Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 hehe, ja skal gjer mitt beste. men steen_jadd hadde ikkje tid å spele andre kampen, så du får vente i spenning Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jeg har god tid på ettermiddagen i morgen, samt helgen generelt, til å spille de siste kampene. Det er kampene mot Latias som ser ut til å bli avgjørende for både meg og erikern. Kan bli meget spennende. Spesielt med tanke på at jeg ligger under 1-0 mot Latias. Kampen vi spilte ble brutt tidlig i første omgang. Forhåpentligvis gjør jeg det bedre i de siste kampene mot Latias. Det var nemlig et utrolig lag i den kampen Endret 28. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 ok, har tid imorra kveld også Lenke til kommentar
erikern Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Fader! trodde at målforskjell gjaldt først:p men det er jo fair sånn som reglene er satt jeg får krysse fingrene for latias nå, og at kvalheimaren sikrer seg den siste seieren hans Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nå er jeg relativt klar resten kveld gruppe D Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Gruppe D: Cryflopp 1 - 1 Christiaan922 Her scorte jeg en eller annen gang i første om gang. Jeg fikk et par gratis OMFG-målsjanser også, men neida, jeg klarte å sløse bort dem. Jeg bytta til 5-4-1 formasjon i pausen for å sette spikern i Cryflopp-kista, og når 80 minutter hadde passert og jeg leda 1-0 trodde jeg at jeg skulle seile i land med tre poeng. Men niks, når du får en corner i det 86. minutt veit jeg at jeg er fucked. Og stygge Ronaldo hopper opp og sender ballen bak keepern min. Takk og farvel til to poeng, og jeg og Cryflopp må få ett poeng hver. Christiaan922 0 - 3 Cryflopp I denne kampen skjønner jeg ikke en dritt av hva som skjer. Det er som om du spør pent om du kan få mål og jeg bare "Ja, vær så god ". :!: Jeg fikk mer eller mindre ikke til noe som helst i denne kampen, pluss at forsvaret må ha røyka et eller annet. Menmen, den beste vant. Du får kose deg med dine 4 poeng, Cryflopp. Endret 28. oktober 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skal vi spille Chris9? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ble nettopp fratatt TVen (), så det må bli seinere i kveld om du kan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Beklager Steen og Erik. Kompis kom plutselig på besøk, så spilte litt med han. Kan fram til 22.30 hvis noen av dere kan. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 sprolauk - cryflopp 6-0 cryflopp - sprolauk 0-0 Den andre kampen der gir grunn til å kaste både 3 og 4 kontrollere i veggen. Makan til urettferdig resultat tror jeg ikke at jeg har fått noen gang. Jaja... Takk for kampene Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 hehe, takk for kampene ja Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Vi som ryker ut skulle også blitt trukket mot hverandre i vårt eget "tapersluttspill", nesten som Europa League, der vinneren av det sluttspillet møter vinneren av hovedsluttspillet. Hadde vært kult EDIT: En ting som da kanskje blir dumt er at det ikke er like surt å ryke ut. Endret 28. oktober 2010 av Flaav 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå