Jørgen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Opptatt så lenge det står jeg spiller MW2 på PS3. Mulig jeg ikke er ferdig før sent i kveld. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Om du kan ved 8-tiden, så kan jeg gjerne bli med, ellers så er jeg ganske opptatt. EDIT: Håper du kan litt etter kl. 8. Kan advare litt på forhånd: Jeg er ute, har senket skuldrene og spiller litt mer slik jeg gjør på vanlige kamper uten den nervøsiteten Endret 27. oktober 2010 av Flaav Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Beklager virkelig at du måtte vente, men FIFA er bugga og jeg har ikke spist på seks timer. Mente ikke å holde det ventende, men spilte med en kompis. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Synes helt ærlig du kunne meldt i fra med en gang du visste det, og jeg tviler påa t du ikke visste at du skulle spise om du ikke hadde gjort det på 6 timer(!) Men hva skal du etter det da? Hvorfor har du ikke tid? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Kvalheimaren, jeg kan spille nå Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Klarer ikkje å spele kamp nå, en eller annan bug med spele... Ser at fleire har same problem som meg i Fifa-tråden her inne på diskusjon. Andre her som har same problem? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Klarer ikkje å spele kamp nå, en eller annan bug med spele... Ser at fleire har same problem som meg i Fifa-tråden her inne på diskusjon. Andre her som har same problem? Hva som feiler spillet? Irriterende at vi ikke får spilte kampene pga bugs og ustabil EA server! Endret 27. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Les dei siste inleggene her... Min lenke Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Synes helt ærlig du kunne meldt i fra med en gang du visste det, og jeg tviler påa t du ikke visste at du skulle spise om du ikke hadde gjort det på 6 timer(!) Men hva skal du etter det da? Hvorfor har du ikke tid? Jeg skal sove snart, lang dag i morgen. Jeg beklager virkelig, ser at det var svært dårlig gjort av meg. Dessuten har nettet/FIFA online vist seg buggete i løpet av dagen, så håper det er forståelig. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er heldigvis ikke verdens undergang Jørgen, men skulle gjerne sett at du sa ifra Vi får heller ta det imorgen, men da må det bli tatt tidlig på dagen, skal reise gaanske så tidlig på fredag og da skal jeg m.a.o. legge meg tidlig. Er borte hele helgen, så hadde vært greit å gjøre ferdig kampene før det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Når vil du ta dem i morgen da? Jeg kan tidlig, bare sett et tidspunkt så skal jeg klare å få ordnet tid til det. Jeg har en del å gjøre da, men det er såpass fleksibelt at jeg kan skvise det inn når som helst i løpet av dagen. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Gjerne kl. 13-14 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen D-folk som kan i morgen? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen D-folk som kan i morgen? Tror jeg kan i morgen ja! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen D-folk som kan i morgen? Tror jeg kan i morgen ja! Flott, jeg har deg på PSN fra forrige cup såvidt jeg husker. Men jeg kan i hele morgen, så bare skrik ut her eller send melding på PSN når du har tid. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 steen_jadd, no funka fifa her, så om du kan no, så er eg klar Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Klar snart Jørgen? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vanskelige kamper der jeg ble stresset av et kompakt og aggresivt forsvar hele tiden, men jeg gikk ikke helt tomhent fra cupen her da. Barca_YBF - Jgiggs 1-1 og 0-2 Takk for kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jgiggs 1 - 1 Barca_ybf Jgiggs 2 - 0 Barca_ybf Takk for kampene. Sleit med å komme igjennom den bakre femmeren, så det ble en del langskudd og cornervarianter. 1 - 0 scoringen i første kamp kommer etter en cornervariant der Lisandro Lopez stupheader ballen fra 11-meter og i målet. Messi utligner kort etter. Det var en kamp der du hadde en god del sjanser, men jeg føler fortsatt at jeg ble snytt i stor grad da jeg også hadde sjanse på sjanse i tillegg til nærmest alt banespill. Andre kamp stiller du med samme formasjon (5 - 2 - 3) og jeg bestemmer meg for å ga hardt ut. Det er enveiskjøring i den kampen. Källström og Lopez står for henholdsvis 1 - 0 (77.) og 2 - 0 (80.). 0 (0) skudd mot 12 (5). I tillegg har du en pasningspresisjon på 66 % mot 87 %. Ballbesittelse er 38/62 og du har ballen 5 % på siste tredjedel av banen mot mine 20 %. Skjebnen ligger i mine hender når det gjelder videre avansement. Med 4p mot Stiank er jeg videre. Endret 28. oktober 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå