Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IIXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vant begge kampene 1-0

Inneffektivitet fra meg ved flere andledninger. Jeg burde scort mer. Første kampen har du ETT skudd tror jeg, så syns jeg vinnner den fortjent ettersom det er jeg som presser mest.

Andre kampen styrer jeg første omgang og har 5 skudd på mål og 55% ball, mens Flaav har 1 skudd. I andre omgang treffer Flaav mål 5-6 ganger med skudd, noen kunne kanskje gått inn, men jeg mener jeg hadde de aller største sjansene til å score. Var vel aleine igjennom og bomemet på TO 100% sjanser den siste kampen, og en aleine mot keeper i første kampen.

Må si jeg begynner å bli jævlig lei av å spille mot folk som spiller med 5 i forsvar. Stian og Flaav brukte begge 5 i forsvar, noe som gjør det veldig vanskelig å trenge igjennom.

Takk for kampene. :cool:

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Vant begge kampene 1-0

Inneffektivitet fra meg ved flere andledninger. Jeg burde scort mer. Første kampen har du ETT skudd tror jeg, så syns jeg vinnner den fortjent ettersom det er jeg som presser mest.

Andre kampen styrer jeg første omgang og har 5 skudd på mål og 55% ball, mens Flaav har 1 skudd. I andre omgang treffer Flaav mål 5-6 ganger med skudd, noen kunne kanskje gått inn, men jeg mener jeg hadde de aller største sjansene til å score. Var vel aleine igjennom og bomemet på TO 100% sjanser den siste kampen, og en aleine mot keeper i første kampen.

Må si jeg begynner å bli jævlig lei av å spille mot folk som spiller med 5 i forsvar. Stian og Flaav brukte begge 5 i forsvar, noe som gjør det veldig vanskelig å trenge igjennom.

Takk for kampene. :cool:

lol

Lenke til kommentar

Sikkert fortjent, men måten du vinner på som er sur. Og til forskjell fra flere så skyter jeg veldig sjeldent før jeg kommer inn i 16-meteren og tror på mål, dermed er ikke skuddstatistikken så avslørende. Første kampen skårer du jo på en retur på et skudd fra midtbanen, som tilfeldigvis ender opp hos Zlatan som tilfeldigvis har fått opphevet offisden av en av mine spillere som tilfeldigvis står igjen etter å ha dettet da han klarerte et skudd. Dette skjedde altså rundt 90. MINUTT!!!

Andre kampen skårer du tidlig. Og jeg har flere 100% sjanser til å utligne, spesielt mot slutten, men får ikke putta den fordømte ballen i mål.

Alt i alt var du bedre, skal si det, men MÅTEN du vinner på, det er det som skaper magesår.

Takk for kampene, jeg skal ikke være en dårlig taper, selv om de fleste som spiller fifa skjønner at dette er surt :)

Endret av Flaav
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får glede deg til meg, Kriss. Jeg spiller aldri med 5 bak, lurer nesten på om jeg skal stille med 3.

Jeg kan for øvrig i morgen fra 13.00 og utover, men skriv helst tidspunkt her før 13.00 så skal jeg se om jeg kan være på PS3 på det riktige tidspunktet. Overbevist om at jeg går videre fra gruppen allerede før første kamp er spilt cool.gif

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Passer bra, må bare bli ferdig med denne kampen.

Kriss 3 - 0 Jgiggs

Kriss 1 - 0 Jgiggs

Vet ikke helt hva jeg skal si, kom fra en god rekke seire på rad (10), men spillestilen din er relativt særegen og fundamentalistisk, mye langt på Zlatan og i bakrom. Dessuten er du blant de aller mest kyniske, men jeg klandrer deg ikke. Spiller du med Custom-taktikk? Sleit med å finne plass på midten der jeg vanligvis triller igjennom eller spiller opp på Lisandro. Utrolig skuffet over egen prestasjon.

Gratulerer med 6p forresten, skal gå videre og vinne uavhengig. Fortsette å vinne mer online også slik at jeg kan få bedre matching.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...