steen_jadd Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Jørgen og Mata, dere får utsatt frist ut denne dagen til å spille kampene deres. Hvis ikke det blir gjort ryker begge ut. Semifinalene spilles slik: Kriss - Jgiggs/Sprolauk Espentegenigi - Kvalheimaren Lykke til Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 20.00 i kveld, Mata? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Espentegenigi, klar ikveld eller imorra? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 20.00 i kveld, Mata? Det skal gå bra ja! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Espentegenigi, klar ikveld eller imorra? er klar hele dagen jeg Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Espentegenigi, klar ikveld eller imorra? er klar hele dagen jeg klokka 18.00 då? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Espentegenigi, klar ikveld eller imorra? er klar hele dagen jeg klokka 18.00 då? skal gå bra det Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 tapte 1-0 og 4-3 mot kvalheimaren, andre kampen fortjente jeg seier syns jeg, solgte meg og ga han 2 skoringer. men i første kampen brukte han ashley cole? var ikke det han med rødt kort? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 tapte 1-0 og 4-3 mot kvalheimaren, andre kampen fortjente jeg seier syns jeg, solgte meg og ga han 2 skoringer. men i første kampen brukte han ashley cole? var ikke det han med rødt kort? Jo, det e sant, men kom ikkje på det før kampen var begynt... Tok av av i kamp 2 isteden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sprolauk/Mata-, hvor er du? Jeg er egentlig ganske opptatt så det hadde vært fint om du kom på så fort som mulig. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sorry, jobber med saken. Hadde bare noe problemer med tven! Kommer så fort jeg kan Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sprolauk 2 - 1 Jgiggs Helt greit resultat, skaper lite, men har ballen mest. Følte at jeg ikke klarte å trenge meg ordentlig igjennom i en 4 - 3 - 3 formasjon til tross for 2 defensive midtbanespillere som midtstoppere. Målet mitt er morsomt, var ordentlig irritert over at Valdes reddet Lopez sitt skudd fra 2 meter på så godt som åpent mål når Briand slo pasningen inn, men så bruker jeg cornervarianten min "lobb" og lobber ballen lett over til Michel Bastos som curler den i hjørnet. Det var en jevn kamp. Sprolauk 1 - 0 Jgiggs Hva kan man si? Skaper mest og har ballen mest i 1. omgang, men det er ikke de store sjansene. Spilte i en 4 - 4 - 2 med Gomis fremfor Briand, men det var ikke effektivt nok. I andre omgang kjører jeg 3 - 4 - 3 ultra offensivt. Det fører selvsagt til flere sjanser for deg og jeg klarer meg sånn forholdsvis greit (bra bruk av keeper bla.) helt til jeg reduseres til 10 mann. Takler Messi for sent i en sklitakling og har plutselig bare 2 mann i forsvaret. Siden jeg trengte et mål fortsatte jeg bare og kjøre på og følte jeg kunne få et mål, men på en kontring scorer du etter stolpetreff av Iniesta og Messi får ballen i beina. Takk for kampene, du fortjente og gå videre. Det er heller ingen stor skuffelse for meg da jeg sliter med å finne plass til å spille PS3 denne uka. Muligens deltar jeg i neste cup hvis jeg ikke har for lyst til å game CoD: BO når jeg er ferdig med oppgaven min. Lyon var et lag som holdt langt, men ikke langt nok. Michel Bastos og Gourcuff har begge fem stjerner, men allikevel føler jeg langt på vei at de er noen flotte driblere. Neste gang jeg deltar blir det nok med en forholdsvis lav driblekant, de lykkes jeg oftere med. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) mata- -jørgen 2-1 1-0 Noen veldig spennende matcher. Jørgen kjører den første kampen fullstendig og har et enormt ballinnhav, men det er mata- som får de to første målene. Jørgen får en fortjent utlikning, men spørs om han ikke hadde fortjent enda mer! I kamp nr. 2 er det mata som kjører og kommer til mange sjanser. De siste 20 minuttene kjører jørgen på som bare søren og jakter ledermålet, men isteden kontrer mata og setter punktum sammenlagt. Jeg mener den andre matchen var fortjent. Den første var det aldeles ikke. Takk for kampene Morsomt å møte noen som spiller litt fin fotball iblant Endret 11. november 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Celso Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 tapte 1-0 og 4-3 mot kvalheimaren, andre kampen fortjente jeg seier syns jeg, solgte meg og ga han 2 skoringer. men i første kampen brukte han ashley cole? var ikke det han med rødt kort? Jo, det e sant, men kom ikkje på det før kampen var begynt... Tok av av i kamp 2 isteden. har man karantene så har man karantene, er jo lettere for deg å bruke cole i første kampen og få et bedre utgangspunk der, å benke han i 2 istedenfor, du kunne jo bare byttet han ut når du først la merke til det... Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 tapte 1-0 og 4-3 mot kvalheimaren, andre kampen fortjente jeg seier syns jeg, solgte meg og ga han 2 skoringer. men i første kampen brukte han ashley cole? var ikke det han med rødt kort? Jo, det e sant, men kom ikkje på det før kampen var begynt... Tok av av i kamp 2 isteden. har man karantene så har man karantene, er jo lettere for deg å bruke cole i første kampen og få et bedre utgangspunk der, å benke han i 2 istedenfor, du kunne jo bare byttet han ut når du først la merke til det... var ikkje før langt ut i andre omgang eg kom på det. Om du såg det, kunne du stoppa kampen og sagt ifrå... Så ikkje kom no etter kampane og ver en dårlig taper! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 tapte 1-0 og 4-3 mot kvalheimaren, andre kampen fortjente jeg seier syns jeg, solgte meg og ga han 2 skoringer. men i første kampen brukte han ashley cole? var ikke det han med rødt kort? Jo, det e sant, men kom ikkje på det før kampen var begynt... Tok av av i kamp 2 isteden. har man karantene så har man karantene, er jo lettere for deg å bruke cole i første kampen og få et bedre utgangspunk der, å benke han i 2 istedenfor, du kunne jo bare byttet han ut når du først la merke til det... var ikkje før langt ut i andre omgang eg kom på det. Om du såg det, kunne du stoppa kampen og sagt ifrå... Så ikkje kom no etter kampane og ver en dårlig taper! hehe, er ikke dårlig taper, du vant og fortjente å gå videre. men det er ditt eget ansvar å passe på at en spiller med karantene ikke spiller kampen? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 sprooolaauuk.. match? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Et døgn igjen til å få spilt den andre semi-finalen. Jeg kommer ikke til å gi utsatt frist en gang til. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 sprooolaauuk.. match? Har du tid i morgen kveld? Evt. tidlig i morgen om det er bedre? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kan idag, ja. Skal se cup-finalen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå