steen_jadd Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 greit, jeg kan resten av dagen etter liverpool - chelsea. skal vi si 19:30 da? hilsen Espen Jeg kan ikke spille etter 8, så det beste hadde vært om vi kom i gang litt tidligere. Jeg skal prøve å være pålogget fra rundt 1915. Så du får jo bare komme så fort du får tid Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Cryflopp, har du tid ikveld? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Tapte 3-1 og 6-2 mot Espen. Du var best i begge kampene, men følte jeg til tider hang med, og kunne med litt flaks skapt spenning på slutten. Da stillingen var 2-2 i siste kamp og klokken viste 70 min så måtte jeg satse fremover. 20 min senere viste lystavlen 6-2 Ikke helt som jeg hadde håpet! Takk for kampene Lenke til kommentar
Celso Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Espen 3 - 1 Steen Denne kampen er jevn til å begynne med, jeg får en heldig skoring i begynnelsen av kampen hvor van der sar virker å være noe ute av form resten av kampen føler jeg er litt bedre i store deler, du reduserte på 2-0 til meg, men jeg klarte heldigvis å få med meg 3-1 i sekken til neste kamp. Espen 6 - 2 Steen I første omgang må jeg innrømme at det var spill mot et mål, du hadde null skudd gjennom hele omgangen og jeg kunne fint fått med meg mer enn 2 mål til pause. 2 omgangen er en annen sak, jeg får ikke til noen skikkelige angrep før det står 20 min igjen. Var en smule nervøs på 5-3 sammenlagt men et av lucios 2 mål på cornere satte den såkalte spikeren i kisten. Takk for kampene 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå kan endelig eg også være med på cupene igjen, mn ser det er kommet godt igang, så får melde meg på til neste cup SÅ får eg kjøpt meg ein ny kontroll også og ligge litt i hardtrening Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Sprolauk. Når i løpet av de kommende dagene kan du spille? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Sprolauk. Når i løpet av de kommende dagene kan du spille? Mulig at jeg får presset inn kampene i morgen. Hvis ikke har jeg tid både tirsdag og onsdag. Når passer det for deg? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Egentlig aldri, når var fristen? Jeg kan sikkert få tatt dem på onsdag, muligens i løpet av tirsdagen. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fristen er vel natt til torsdag. Legg meg til du, så tar vi kampene når det passer Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Cryflopp. Når i løpet av de kommende dagene kan du spille? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 sorry sent svar kvalheim, jeg kan logge``paa ikveld naar jeg faar tid. har du lagt meg til ? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ok. ja eg har lagt deg til Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Fristen går ut i løpet av natten... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 jørgen, kan du spille idag? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg kan spille sent, etter 23.00. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Eg e pålogga no og utenover kvelden... så du må seie ifrå når du kan. Har tenkt å sjå kamp kl 9, så vil helst bli ferdig før det. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg kan spille sent, etter 23.00. Ok, jeg har nok dessverre bare mulighet fram til 22 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Kamp 1 Cryflopp 1-1 Kvalheimaren Kamp 2 Cryflopp 1-4 Kvalheimaren (Eg fekk rødt kort med A.Cole) Endret 10. november 2010 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 ka skjer med den ene kvarten som ikke er blitt spilt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå