Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IIXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

z1ndr3 1 - 1 Christiaan922

Jeg tror du var bedre i denne kampen. Du hadde egentlig fortjent å vinne, men jeg hadde mine sjanser jeg også. Jeg måtte også le litt når du fikk det røde kortet. Det så ut som om du skulle ta en langpasning i stedet for å takle meg der. :!:

Christiaan922 1 - 1 z1ndr3

Nøyaktig samme resultat denne gangen også. Jeg fikk noen gigantiske målsjanser som jeg burde ha scoret på, men det klarte jeg ikke. Jeg ble ganske frustrert når vi rundet av 80 minutter og det fortsatt var samme resultat. Utlikninga di i første om gang burde jeg også ha spart meg for. Den bare trilla forsiktig over målstreken. :p

Menmen, det var noen morsomme kamper. Takk for kampene!

edit: Det var mye uavjort i gruppe D uansett. Det ble bare utdelt 27 av 36 poeng totalt i gruppe D(raw). :p

Endret av Christiαn
Lenke til kommentar

Kriss 1 - 1 Vamos

Jeg syns jeg spilte best, og hadde mange gode sjanser, mens Vamos scorer på sin første sjanse i kampen ut i 2. omg.. Jeg svarer med i det 83. min, og etter det kommer det et stort trykk fra Vamos, uten at han scorer.

Kriss 1 - 1 Vamos

Denne kampen er Vamos best, og jegblir rundspilt til tider. Scorer mitt tristeste fifa mål noensinne, standard almunia. Vamos utligner fort, og jeg er heldig som får 1-1 her.

Kriss 3 - 2 Vamos

Veldig jevn kamp. Kampen vippet mye fram og tilbake. Jeg fikk det første målet, men Vamos svarte med to scoringer og plutselig lå jeg under. Tok på ultraoffensivt og fikk en scoring et kvarter før slutt, før Zlatan avgjør i det 88. min.

Bra spilt og takk for kampene! :D

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Stort sett enig i det du sier. Hver vår kamp, før den siste er utrolig jevn. Irriterende at jeg ikke utnytter overgangen etter en corner bedre. Var to mot en, men rotet med pasningen.

Almunia er like dårlig på FIFA som på virkelig. Fy faen.

Gratulerer! :p

Endret av Vamos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...