ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) 1-1 i begge kampene mot Chris9 Jævlig møkk at jeg ikke klarer å avgjøre kamper lenger. Alle kampene mine endte uavgjort. Det må vel være ny supercup-rekord Endret 6. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) z1ndr3 1 - 1 Christiaan922 Jeg tror du var bedre i denne kampen. Du hadde egentlig fortjent å vinne, men jeg hadde mine sjanser jeg også. Jeg måtte også le litt når du fikk det røde kortet. Det så ut som om du skulle ta en langpasning i stedet for å takle meg der. :!: Christiaan922 1 - 1 z1ndr3 Nøyaktig samme resultat denne gangen også. Jeg fikk noen gigantiske målsjanser som jeg burde ha scoret på, men det klarte jeg ikke. Jeg ble ganske frustrert når vi rundet av 80 minutter og det fortsatt var samme resultat. Utlikninga di i første om gang burde jeg også ha spart meg for. Den bare trilla forsiktig over målstreken. Menmen, det var noen morsomme kamper. Takk for kampene! edit: Det var mye uavjort i gruppe D uansett. Det ble bare utdelt 27 av 36 poeng totalt i gruppe D(raw). Endret 6. november 2010 av Christiαn Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Kvartfinalene spiller slik: Sprolauk - Jgiggs Espentegenigi - Steen_Jadd Kriss_94 - Aunron Kvalheimaren - Cryflopp Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan spille når klokka nærmer seg midnatt eller i morgen, Sprolauk. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 har du tid iløpet av kvelden steen? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) har du tid iløpet av kvelden steen? Har vært borte i kveld, men kan spille i kveld om du gir beskjed i løpet av den neste halvtimen. Hvis ikke får vi ta det en annen gang. Endret 6. november 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Celso Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) har lagt deg til nå steen, håper i kan ta kampene nå. travle dager på skolen fremmover Endret 6. november 2010 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Når er du klar til å tape, aunmar? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Når er du klar til å tape, aunmar? lol Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Når er du klar til å tape, aunmar? lol lol Jajaja, kan spille nå jeg. Men i morgen passer greit det også. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Skal spille kamp klokken 13.30, så er det hjem til litt PL. Kan sikkert etter Liverpool - Chelsea. EDIT: Kampen ble avlyst nå pga snø, så kan fram til Liverpool - Chelsea da Endret 7. november 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal spise frokost nå. Klar etter det? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skal vi si 13 - 13.30 ? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Kriss 1 - 1 Vamos Jeg syns jeg spilte best, og hadde mange gode sjanser, mens Vamos scorer på sin første sjanse i kampen ut i 2. omg.. Jeg svarer med i det 83. min, og etter det kommer det et stort trykk fra Vamos, uten at han scorer. Kriss 1 - 1 Vamos Denne kampen er Vamos best, og jegblir rundspilt til tider. Scorer mitt tristeste fifa mål noensinne, standard almunia. Vamos utligner fort, og jeg er heldig som får 1-1 her. Kriss 3 - 2 Vamos Veldig jevn kamp. Kampen vippet mye fram og tilbake. Jeg fikk det første målet, men Vamos svarte med to scoringer og plutselig lå jeg under. Tok på ultraoffensivt og fikk en scoring et kvarter før slutt, før Zlatan avgjør i det 88. min. Bra spilt og takk for kampene! Endret 7. november 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Stort sett enig i det du sier. Hver vår kamp, før den siste er utrolig jevn. Irriterende at jeg ikke utnytter overgangen etter en corner bedre. Var to mot en, men rotet med pasningen. Almunia er like dårlig på FIFA som på virkelig. Fy faen. Gratulerer! Endret 7. november 2010 av Vamos Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Vi ser aldri ut til å være pålogget samtidig Espen Jeg har ikke veldig god tid resten av dagen. Hvis vi skal få spilt kampene i dag så må det bli mellom 7 og 8. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 greit, jeg kan resten av dagen etter liverpool - chelsea. skal vi si 19:30 da? hilsen Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå