Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IIXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sprolauk 2 - 0 Christiaan922

Her bare rævpuler du meg, rett og slett. Jeg skaper mer eller mindre ingenting og du vinner som fortjent.

Christiaan922 1 - 1 Sprolauk

Kjempefornøyd med dette resultatet, selv om jeg egentlig hadde foretrukket å vinne. :p Du kjører fortsatt hardt på, men du lar meg presse deg og jeg får skapt sjanser. Du scorer i første omgang, også scorer jeg på et frispark tidlig i andre omgang. Men jeg takker ja til ett poeng og er fornøyd med dét.

Takk for kampene!

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Nå merker jeg at jeg begynner å bli lei av FIFA...

Vant 2-0 mot chris første kamp. Burde vunnet med 6. Ren overkjøring.

I andre kampen styrer jeg også men spillerne mine begynner plutselig å bare gjøre feil, og bommer på åpent mål, og gjør for all del ikke det de skal. Ender 1-1

Noen som vet om Fifa er sånn at om du taper en online-kamp får du fordeler i neste? Tror seriøst det. Andre gang. Først cryflopp og så chris :p

Takk for kampene :) Du har forbedret deg siden den forrige cupen ihvertfall :D

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Ja den første kampen var ikke gøy. Jeg følte meg heldig når jeg overlevde andre omgang i den kampen uten å slippe inn noen mål. :p

Og i den andre kampen la jeg merke til at det ble overraskende lett å trenge igjennom forsvaret ditt. :hmm: Skulle ha utnyttet det bedre. Menmen, jeg er fortsatt fornøyd.

Har du tid en eller annen gang i helga til å spille Sindre? Jeg har ikke så ekstremt mye tid nå. :(

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Cryflopp 1 - 1 z1ndr3

z1ndr3 3 - 3 Cryflopp

Hehe , ja må inrømme jeg var meget heldig med utligningsmålet til 3-3 :D

Ellers så fikk du ett rødt kort i den kampen hvor jeg kunne ha komt alene med Keeper, wonder if i could have got 3 points :hmm:

Men første kamp kom jeg til store sjangser men klarte aldri å ta seiers målet.

Takk for kampene

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...