ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) OK. Har nesten ikke spilt FIFA siden forrige supercup, så du må ikke ha for store forhåpninger Det passer bra Cryflopp Endret 4. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi må få spilt våre kamper også, Sindre! Etter 16:00 som Cryflopp sier passer bra for meg også, så bare si i fra når dere to er ferdige, så er jeg klar. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg kan også idag, Chris og Sindre Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Må gjøre noen småting deretter kan jeg spille, skal vi spille rundt 17.00 tiden? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skal bare varme opp med en kamp eller to så er jeg klar Send meg en melding på ps3en. z1ndr3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Sprolauk 2 - 0 Christiaan922 Her bare rævpuler du meg, rett og slett. Jeg skaper mer eller mindre ingenting og du vinner som fortjent. Christiaan922 1 - 1 Sprolauk Kjempefornøyd med dette resultatet, selv om jeg egentlig hadde foretrukket å vinne. Du kjører fortsatt hardt på, men du lar meg presse deg og jeg får skapt sjanser. Du scorer i første omgang, også scorer jeg på et frispark tidlig i andre omgang. Men jeg takker ja til ett poeng og er fornøyd med dét. Takk for kampene! Endret 5. november 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) 1-1 og 3-3 (rødt kort Carvalho) mot Cryflopp. Fader at jeg leder og lar deg sleppe til. Drømmetreff den siste utligninga di da Dødvinkel og skrur den i motsatt hjørne. Nestemann får bare invitere Endret 5. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Nå merker jeg at jeg begynner å bli lei av FIFA... Vant 2-0 mot chris første kamp. Burde vunnet med 6. Ren overkjøring. I andre kampen styrer jeg også men spillerne mine begynner plutselig å bare gjøre feil, og bommer på åpent mål, og gjør for all del ikke det de skal. Ender 1-1 Noen som vet om Fifa er sånn at om du taper en online-kamp får du fordeler i neste? Tror seriøst det. Andre gang. Først cryflopp og så chris Takk for kampene Du har forbedret deg siden den forrige cupen ihvertfall Endret 5. november 2010 av Mata- Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Ja den første kampen var ikke gøy. Jeg følte meg heldig når jeg overlevde andre omgang i den kampen uten å slippe inn noen mål. Og i den andre kampen la jeg merke til at det ble overraskende lett å trenge igjennom forsvaret ditt. Skulle ha utnyttet det bedre. Menmen, jeg er fortsatt fornøyd. Har du tid en eller annen gang i helga til å spille Sindre? Jeg har ikke så ekstremt mye tid nå. Endret 5. november 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Helt enig mata, for meg er det ofte, OFTE at jeg taper og vinner annehver kamp... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Greit Chris9 Endret 5. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Cryflopp 1 - 1 z1ndr3 z1ndr3 3 - 3 Cryflopp Hehe , ja må inrømme jeg var meget heldig med utligningsmålet til 3-3 Ellers så fikk du ett rødt kort i den kampen hvor jeg kunne ha komt alene med Keeper, wonder if i could have got 3 points Men første kamp kom jeg til store sjangser men klarte aldri å ta seiers målet. Takk for kampene Endret 5. november 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Skal vi spille Mata? 1-1 i den første kampen. Jeg er definisjon på uavgjort i dag. Trykte feil, men har sendt ny invite til kamp nr. 2 Det endte jammen meg 1-1 i kamp nr. 2 også gitt. Endret 5. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Takk for kampene Kan bekrefte at det ble 1-1 i begge kamper. Var veldig jevnt, men noe lagg forårsaket at ingen av lagene fikk til optimalt spill. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Fristen går ut i løpet av natten. Sindre og Christian, dere må spille kampene deres i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Den er grei. Si ifra da Sindre. Jeg tar det helst så tidlig som mulig, for jeg har ikke så ekstremt mye tid i kveld heller. Før 16:00 hadde vært episk. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 La meg stå opp først og få i meg noe frokost først, så er jeg klar. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Greit, da tar jeg frokosten nå også. Skal vi si om en 25-40 min? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det kan vi godt si. Bare send invite når du er klar, så logger jeg på PS3en i mens jeg spiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå