Christiαno Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har muligens tid sånn rundt 1930-tida i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Marius, syntes det hadde vært greit om du hadde giddet å sjekke tråden av og til, må få unnagjort kampene fortest mulig! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skulle gjerne fått spilt våres kamper også, Aunron. Har du tid idag? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det har jeg vel. Skal spise nå. Etter det? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Espen kan du nå? Edit: Jeg skal spise nå snart, men kan ihvertfall fra 5-7 så si ifra hvis du kan! Endret 4. november 2010 av Berbastic Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det har jeg vel. Skal spise nå. Etter det? Ja, bare si ifra når du er klar. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 gjord samfunsfag leksen jeg men kan nå og til 18:30 ca. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Espen vant 2-0 og 2-1 over meg i 2 kamper som var sykt preget av lagg..Sistekampen ble avsluttet etter 81min pga dårlig connection men orker ikke å spille resten:p Takk for kampene! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Espentegenigi 2-0 Berbastic Espentegenigi 2-1 Berbastic Som han sier, begge kampene var preget av lagg:( og hvem som helst kunne vunnet kampene. men men, takk for kampene! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 aunron 5-2 chris aunron 1-3 chris Full kontroll første kamp. Vinner vel fortjent. Andre kamp er elendig fra min side. Eier banespillet, og du scorer på dine to sjanser. Jeg pøser på og du får det tredje når jeg har alt i angrep. Takk for kampene. Berbastic, klar? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Følte mer at første kamp var ganske jevn de første 60-70min til du fikk ditt 3. mål, etter det gikk jeg bare aggresivt som endte dårlig Jeg hadde forresten flere sjangser enn deg i begge kampene, så vet ikke hvor du får at jeg bare hadde 2 sjangser i andre kamp fra men Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 aunron 4-2 MariusPN aunron 5-1 MariusPN Første kamp var relativt god. Herlig framover, mens det blir mye rot i forsvar. Andre kamp er ekstremt stressende. Leder 1-0, men sløser og det blir 1-1. Løsner/MariusPN mister nok motivasjon helt på slutten. Ser ut som jeg safet meg videre der. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Aww Hadde håpet på 1 uavgjort der gjorde det i hvert fall bedre enn sist cup Lykke til i sluttspillet Endret 4. november 2010 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvem har kamper igjen? Begynner å bli keen på og spille nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Sorry for at jeg ikke har vært aktiv Har hatt litt mye å gjøre i det siste + at det trådløse nettet er nede, men nå har jeg ordnet med kabel Hvis noen i gruppe D er klare i kveld kan jeg spille når som helst frem til kl. 22:45 legg til z1ndr3 hvis dere ikke har gjort det Endret 4. november 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sindre og Sprolauk går videre, nesten litt synd at du må spille kampene dine Sindre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Å ? Christian, Sprolauk eller Cryflopp, en av dere som kan spille nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vi må få spilt kampene våre imorgen Sindre, etter 16.00 engang om det passer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har store forhåpninger til deg, skuffer du og ikke går videre i gruppespillet skal det få stå en god stund i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå