steen_jadd Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 GG, men er du sikker på at du ikke vil fullføre andre kampen? Om du gir meg seieren vil jo begge dere stå på 9 poeng, og var det ikke Erik som vant begge kampene mellom dere? Vi vant hver vår kamp, men jeg går videre på bedre målforskjell med 3-2. Hvis du ønsker å spille den siste kampen så gjør vi det. Det er ikke noe problem. Men kampen er ikke av noe betydning. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 GG, men er du sikker på at du ikke vil fullføre andre kampen? Om du gir meg seieren vil jo begge dere stå på 9 poeng, og var det ikke Erik som vant begge kampene mellom dere? Vi vant hver vår kamp, men jeg går videre på bedre målforskjell med 3-2. Hvis du ønsker å spille den siste kampen så gjør vi det. Det er ikke noe problem. Men kampen er ikke av noe betydning. Viss Latias vinne 5-0 mot deg i siste kampen då? Då har no Erik beire målforskjell Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Okay, trodde Erik vant begge kampene. Var i hvert fall det han skrev. Gjør ikke meg noe om vi ikke spiller ferdig den siste kampen. Jeg har ledelsen, så jeg er fornøyd. Er jo dessuten så mye lagg i kampene våre at det nesten ikke er vits å prøve engang. erikern - steen_jadd 3-1 erikern - steen_jadd 1-0 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bedre målforskjell har han uansett om det forblir 1-0 og, men det er kampene/målforskjellen imellom erik og steen som teller så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Viss Latias vinne 5-0 mot deg i siste kampen då? Då har no Erik beire målforskjell Han snakker vel om målforskjellen mellom de to på innbyrdes oppgjør. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Viss Latias vinne 5-0 mot deg i siste kampen då? Då har no Erik beire målforskjell Han snakker vel om målforskjellen mellom de to på innbyrdes oppgjør. Det stemmer. Når det er lik poengsum ser en først på poeng innbyrdes, deretter målforskjell. Da sier vi at du vant den kampen 1-0 Latias. Som du sier lagget det veldig. Det tar bort mye av gleden med å spille. Var litt morsomt det målet ditt. Rett før du snappet opp pasningen min så lagget det. Jeg satt dermed og håpet i det lengste at du akkurat ikke skulle nå ballen Det er forresten en skrivefeil fra erikern sin side. Jeg vant den første kampen 3-1 Endret 29. oktober 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
erikern Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, jeg skreiv feil. steen vant den første kampen 3-1. Og jeg vant den siste 1-0. Sammenlagt 3-2 til steen. Faen å kjipt å ryke på slik måte. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, jeg skreiv feil. steen vant den første kampen 3-1. Og jeg vant den siste 1-0. Sammenlagt 3-2 til steen. Faen å kjipt å ryke på slik måte. Er jo ikke sikkert du hadde røket på den måten hvis vi hadde spilt ferdig den siste kampen. Jeg kunne fort tatt poeng i den kampen. Jeg styrte kampen frem til det brøt, og slapp inn 1-0 målet på en tabbe jeg aldri hadde tillatt meg selv å gjøre om jeg ikke hadde hatt senkede skuldre og visst at jeg var videre. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen i gruppe B som kan spille nå? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tar det helst i morra, er ganske opptatt resten av dagen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Minner om at fristen går ut natt til søndag om en uke. Ser at alle ligge godt i rute så langt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper jeg får Espen, har lyst til å få en knallhard kamp i begynnelsen av sluttspillet. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper jeg får Espen, har lyst til å få en knallhard kamp i begynnelsen av sluttspillet. tar det som et kompliment Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Håper jeg får Espen, har lyst til å få en knallhard kamp i begynnelsen av sluttspillet. tar det som et kompliment lol Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 usedvanelig lite aktivitet her , klar for kamp snart Sindre? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Sliter med det trådløse nettet her, så får nok ikke spilt før jeg har skaffet meg en lang nok kabel :/ Lenke til kommentar
Celso Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 når er du klar, marius? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Liten aktivitet de siste dagene. Minner igjen om fristen som går ut natt til mandag. Det vil ikke bli gitt noen utsettelse. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sindre : vi må få spilt kampene før fredag. Jeg har ikke anledning til å spiller på lørdag eller søndag. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sindre og chris. Noen som kan spille idag eller i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå