Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IIXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

GG, men er du sikker på at du ikke vil fullføre andre kampen? Om du gir meg seieren vil jo begge dere stå på 9 poeng, og var det ikke Erik som vant begge kampene mellom dere?

Vi vant hver vår kamp, men jeg går videre på bedre målforskjell med 3-2. Hvis du ønsker å spille den siste kampen så gjør vi det. Det er ikke noe problem. Men kampen er ikke av noe betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GG, men er du sikker på at du ikke vil fullføre andre kampen? Om du gir meg seieren vil jo begge dere stå på 9 poeng, og var det ikke Erik som vant begge kampene mellom dere?

Vi vant hver vår kamp, men jeg går videre på bedre målforskjell med 3-2. Hvis du ønsker å spille den siste kampen så gjør vi det. Det er ikke noe problem. Men kampen er ikke av noe betydning.

Viss Latias vinne 5-0 mot deg i siste kampen då? Då har no Erik beire målforskjell :roll:

Lenke til kommentar

Okay, trodde Erik vant begge kampene. Var i hvert fall det han skrev. Gjør ikke meg noe om vi ikke spiller ferdig den siste kampen. Jeg har ledelsen, så jeg er fornøyd. Er jo dessuten så mye lagg i kampene våre at det nesten ikke er vits å prøve engang. :p

erikern - steen_jadd 3-1

erikern - steen_jadd 1-0

Lenke til kommentar

Viss Latias vinne 5-0 mot deg i siste kampen då? Då har no Erik beire målforskjell :roll:

Han snakker vel om målforskjellen mellom de to på innbyrdes oppgjør. ;)

Det stemmer. Når det er lik poengsum ser en først på poeng innbyrdes, deretter målforskjell. Da sier vi at du vant den kampen 1-0 Latias. Som du sier lagget det veldig. Det tar bort mye av gleden med å spille. Var litt morsomt det målet ditt. Rett før du snappet opp pasningen min så lagget det. Jeg satt dermed og håpet i det lengste at du akkurat ikke skulle nå ballen :p

Det er forresten en skrivefeil fra erikern sin side. Jeg vant den første kampen 3-1 ;)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Ja, jeg skreiv feil. steen vant den første kampen 3-1. Og jeg vant den siste 1-0. Sammenlagt 3-2 til steen. Faen å kjipt å ryke på slik måte.

Er jo ikke sikkert du hadde røket på den måten hvis vi hadde spilt ferdig den siste kampen. Jeg kunne fort tatt poeng i den kampen. Jeg styrte kampen frem til det brøt, og slapp inn 1-0 målet på en tabbe jeg aldri hadde tillatt meg selv å gjøre om jeg ikke hadde hatt senkede skuldre og visst at jeg var videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...