Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Chelsea kommer til å lede 4-0 til pause. Årets letteste hjemmekamp for de blå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det blir Enga - LSK på meg og om en time. Vurderte miniderbyet Wigan - Bolton, men Cleverley er bare på benken og da gidder jeg ikke. Chelsea - Wolves frem til pause hvertall. Go Wolves. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ikke vær så slem a Latias. Vi skal i alle fall prøve å unngå stortap. Dessuten har jo Chelsea en del storseire på 6-0 allerede og det skal vi prøve å unngå. Tabellen lyver også litt. Wolves har vært bedre enn en 18 plass viser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Prøver bare å jinxe det, Teipball. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Wolves med sjansene, Chelsea scorer. Jaja... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Selvfølgelig Stearman og Edwards med feilene som gjør at det blir mål. De er så særiøst dårlige, en skam at MM bruker de gang på gang. Og nå Foley og Ward, forsvaret er så dårlig at jeg blir kvalm. Endret 23. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen andre som la merke til det norske flagget bak målet til Wolverhampton på Stamford Bridge? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Rigdewell scorer for Birmingham. Bittert Latias? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Rigdewell scorer for Birmingham. Bittert Latias? Håper Parker ikke spiller senere i dag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Haha. En ekstrem følelse av "VICTORY!!" da jeg så han scoret. :!: Chelsea leder i alle fall ikke 4-0 til pause. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Herlig med Hunt inn, viser seg fram i starten også. Konge! Desverre er det van Damme som går ut, mens Ward blir på banen. Hva Ward gjør med MM på fritiden tør jeg ikke spekulere i engang. Og hvem gir Drogba en kjempesjanse, joda, Ward.... Endret 23. oktober 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva Ward gjør med MM på fritiden tør jeg ikke spekulere i engang. Samme kan sies om Poulsen, Lucas (under Rafa), Gibson, Park, mm. WH tar ledelsen. Maefteda er sikkert glad. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva Ward gjør med MM på fritiden tør jeg ikke spekulere i engang. WH tar ledelsen. Maefteda er sikkert glad. Newcastle utligner, Maefteda ikke fult så glad lengre Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 For en måte å ødelegge humøret mitt på West Ham. Kommer hjem fra en fantastisk deilig og ufortjent seier mot Lillestrøm, og får se siste 40 minuttene av West Ham, som ligger 1-1 med mulighet for seier. Så spiller de en helt forferdelig andre omgang og prøver ikke en gang, slipper inn en soft goal fra Carroll og taper uten å prøve, hjemme mot Newcastle. Sykt skuffende etter vår gode formkurve tidligere. Alt i alt en bra dag på andre arenaer, men West Ham skuffet meg veldig. Her bør Avram Grant ta en lang prat med spillerne, for dette var ræva. Hvordan var første omgang egentlig? Fikk ikke sett den, men føler på meg at West Ham var bedre da. Typisk årets sesong med 1 grei og 1 dårlig omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå